winchester Skrevet Mars 29, 2011 Share Skrevet Mars 29, 2011 Odd-M, du har tydeligvis ikke bein i nesa iht. trådtittel. Slutt med de frekke unødvendige kommentarene alle sammen, så nyter vi det som blir lagt ut i tråden. Resten kan dere løse på PM om dere er så kverulante at dere bare må. Noen bilder av HELLAFLUSH, som våre engelsktalende venner ville kalt det.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Myrvangen Skrevet Mars 29, 2011 Share Skrevet Mars 29, 2011 Likte AM'n men er ikke den andre en sånn Mini Clubman?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Mars 29, 2011 Share Skrevet Mars 29, 2011 Du evner ikke å se overdrivelsen i mitt innledende innlegg her? Men du evnet ikke å se min?!Ut fra kommentarene som fulgte, foruten de to av sjikanøst innhold fra Torek, så var det åpenbart flere som tok dette som det var ment. Er du seriøs?! "Sjikanøst innhold"? Helt utrolig! Måten du skriver på får det til å høres ut som at du tok deg nær av det. Stemmer det? Du, av alle her inne, trodde jeg jammen ikke var så hårsår. Spesielt ikke når det er du som begynner å fyre oppunder. Ta deg sammen, mann. Svar meg på PM. Dette var det siste fra meg, så da fortsetter vi med bilder igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet Mars 29, 2011 Share Skrevet Mars 29, 2011 Ja, men tydeligvis oppegående nok til å skjønne at det var deg jeg mente. Flotte greier. Innlegget ditt er rapportert. Det er sikkert svært trist for torek å få sitt innlegg raportert av en som har plass til mount everest i mellom dekk og hjulbue Alle folk som nevner at de er originalpolizei blir jo sett ned på.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FTE Skrevet Mars 29, 2011 Share Skrevet Mars 29, 2011 Du ba vel om det, Odd-M, når du kommer med den uttalelsen du gjorde i en tråd som dette, men nesten utelukkede stanced-poked-slammed materiale... Da tråkker du på mange føtter. Ok, da penser vi over på topic igjen folkens Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
93525ix Skrevet Mars 29, 2011 Share Skrevet Mars 29, 2011 Liker den Corradoen!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Mars 29, 2011 Share Skrevet Mars 29, 2011 Råååå fargekombo på Astonen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Mars 29, 2011 Share Skrevet Mars 29, 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Mars 29, 2011 Share Skrevet Mars 29, 2011 Liker den Corradoen!! +1 Forøvrig synes jeg Odd-M's kommentar var spot-on. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Myrvangen Skrevet Mars 29, 2011 Share Skrevet Mars 29, 2011 HÅHÅH! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Mars 29, 2011 Share Skrevet Mars 29, 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet Mars 29, 2011 Share Skrevet Mars 29, 2011 den var feit den e60'n Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odd-M Skrevet Mars 29, 2011 Share Skrevet Mars 29, 2011 Du evner ikke å se overdrivelsen i mitt innledende innlegg her? Men du evnet ikke å se min?!Ut fra kommentarene som fulgte, foruten de to av sjikanøst innhold fra Torek, så var det åpenbart flere som tok dette som det var ment. Er du seriøs?! "Sjikanøst innhold"? Helt utrolig! Måten du skriver på får det til å høres ut som at du tok deg nær av det. Stemmer det? Du, av alle her inne, trodde jeg jammen ikke var så hårsår. Spesielt ikke når det er du som begynner å fyre oppunder. Ta deg sammen, mann. Svar meg på PM. Dette var det siste fra meg, så da fortsetter vi med bilder igjen Jo jeg tolket din kommentar som en overdrivelse. Men jeg mener fremdeles det ikke er greit å kalle folk for tilbakestående på den måten. Rent prinsippielt. Hvis moderatorene her mener det skal være takhøyde for det så greit nok. Da får jeg innrette meg etter det. Det som irriterer meg mest her, og som jeg kanskje tar meg litt nær av, er at jeg blir tillagt meninger jeg aldri har ytret. Jeg har aldri sagt at jeg ikke liker looken på biler som denne tråden er full av. Ikke alt av det mest ekstreme er helt min smak, men mye er svært stilig. Har også hatt et par godt nedskrudde biler selv. Men skjønner at min signatur i dette tilfellet kan misforstås. Vi lar det ligge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M-Tech Skrevet Mars 29, 2011 Share Skrevet Mars 29, 2011 Liker ikke det mest ekstreme jeg eller. Synes det går en fin grense mellom hva som ser bra ut, og når det rett og slett blir for mye. Info og flere bilder av denne anyone? Litt høy foran kanskje? Ellers ser den ganske ok ut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå