ZhilleN Skrevet Mars 29, 2011 Share Skrevet Mars 29, 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet Mars 29, 2011 Share Skrevet Mars 29, 2011 den e24'n var stygg, å fy da... totalt ødelagt dessverre, fem tommer for store felger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mars 29, 2011 Share Skrevet Mars 29, 2011 tror de fleste her hadde valgt en fin bil istedet for en fin jente Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Mars 29, 2011 Share Skrevet Mars 29, 2011 Ja er enig i den turbodiesel måtte bare Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Mars 29, 2011 Share Skrevet Mars 29, 2011 ":36spqxuj]...Hva skjer med felgene på siste bildet? Jeg kan forøvrig love deg at innerskjermene fremme ryker i løpet av sesongen med den senkingen du har nå også. Ser ut som ca likt det jeg hadde, og der måtte jeg stadig kappe av plastfliser som lå og gnisset på dekkene etterhvert som de ble slitt Tror egentlig det var Våler / Rudskogen som tok mine. Svinger i stor hastighet og litt dumper gjør underverker Hva tenker du på? Er jo de flotte selvlakka banehjula mine Gromt som fy det Eh... Innerskjermene begynte å slites på turen TIL Våler i fjor. Nå er det modifisert så det holder. Og fremdeles tar det i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet Mars 30, 2011 Share Skrevet Mars 30, 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kny Skrevet Mars 30, 2011 Share Skrevet Mars 30, 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet Mars 30, 2011 Share Skrevet Mars 30, 2011 Er det orginal felgbane på de LeMans-felgene der tro? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 tommis Skrevet Mars 30, 2011 Share Skrevet Mars 30, 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet Mars 31, 2011 Share Skrevet Mars 31, 2011 Ikke ofte en E30 med styling er pen, skulle bare hatt Mtech 2 front så! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Mars 31, 2011 Share Skrevet Mars 31, 2011 ^ Syns ikke at den var pen jeg da, men - hver sin smak Hva kalles den type sidespeil? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet Mars 31, 2011 Share Skrevet Mars 31, 2011 Hva kalles den type sidespeil? Jalla tuning DTM wannabe speil.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Mars 31, 2011 Share Skrevet Mars 31, 2011 Hehe.. Passer ikke på BMWer hvertfall... Kaaanskje Audier som er runde i formene (TT f eks). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Mars 31, 2011 Share Skrevet Mars 31, 2011 Er ikke det AC Schnitzer speil? eller er det bare E34 som har slike? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet Mars 31, 2011 Share Skrevet Mars 31, 2011 Ikke Schnitzer E30 speil i hvert fall, de stikker mer ut. Er nok bare noe sånn plastik tull, sikkert samme merke som stylinga på den eller noe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå