Gå til innhold

litt snadder for øyet til mannfolk med bein i nesa (kun stanceworks)


Anbefalte innlegg

"Franken M3" Bygget av Piper Motorsport. Er nok det heftigeste E30 M3 bygget jeg har sett! Forstilling og bakstilling er vel stort sett E90 deler mener jeg.

Edit:

Forrstilling og bakstilling er fra E60M5.

Nei, det er fra E92!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Franken M3" Bygget av Piper Motorsport. Er nok det heftigeste E30 M3 bygget jeg har sett! Forstilling og bakstilling er vel stort sett E90 deler mener jeg.

Edit:

Forrstilling og bakstilling er fra E60M5.

'all new E90 (06-07 BMW 3 series) front and rear sub frames with all associated suspension components where assembled on a chassis jig and adjusted to fit within the stock body of the M3. To achieve this, the stock front frame rails have been removed and new rails where constructed to adapt the new sub frame. We've even raised the front shock towers to allow proper suspension travel for the E90 suspension. The rear of the car was completely cut and removed, excluding the exterior body panels of course, then re constructed to fit the new rear suspension package. This includes the fabrication of new rear shock towers, frame rails, spring mounts, wheel tubs and all related sheet metal work. '

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...