S.Hafsmo Skrevet August 16, 2011 Share Skrevet August 16, 2011 Hehe. Ja nå ble det veldig bra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet August 16, 2011 Share Skrevet August 16, 2011 Hvilken fanger er det framme på den sugefisken så kjexx kaller den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet August 17, 2011 Share Skrevet August 17, 2011 Det er vel facelift-fangeren med en leppe montert ser det ut som? Personlig liker jeg ikke den fangeren spesielt med tanke på de små tåkelysene klemt inn i noen små hull helt malplassert i fronten:p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet August 17, 2011 Share Skrevet August 17, 2011 Okei, la ikke merke til sprederene før du nevnte dem, men synes det så litt annerledes og kult ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet August 18, 2011 Share Skrevet August 18, 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet August 18, 2011 Share Skrevet August 18, 2011 Mx5? Tøft gjort iallefall, å ligge under en semi! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet August 18, 2011 Share Skrevet August 18, 2011 mx5 ja...men de bilene er ekstremt små og lave originalt..hmm.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet August 18, 2011 Share Skrevet August 18, 2011 Ganske tøft gjort det der, når jeg var i Florida i 2005 var det en bil full med ungdommer som hadde kommet inn under hjula på en semi, tror han skulle skifte fil så var dem i veien ellerno, alle døde.. Bilen var flat. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet August 19, 2011 Share Skrevet August 19, 2011 http://www.flylyf.com/owner-of-bmw-e46- ... -art-cars/ Ulitt annerledes utseende Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scoot Skrevet August 19, 2011 Share Skrevet August 19, 2011 sikkert repåst. Men litt uttradisjonelle biler, melike. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet August 19, 2011 Share Skrevet August 19, 2011 Snakk om å være tykk i hode, for en del år tilbake kunne jeg få en gammel Skyline. Men takka pent nei jeg. Noe tøff den her ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet August 19, 2011 Share Skrevet August 19, 2011 du burde bankes.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet August 19, 2011 Share Skrevet August 19, 2011 du burde bankes.. Helt enig, at det går ann å være så inni helvette dum. Eneste undsylindinga jeg hadde, var at jeg ikke hadde noe sted å sette den. Sendte dette bilde til han som kunne få den først, som igjen spurte meg. Han banna så høyt atte. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet August 19, 2011 Share Skrevet August 19, 2011 de gamle skylinene er vel ganske dyre nå? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fizn Skrevet August 19, 2011 Share Skrevet August 19, 2011 Digger de gamle Skylinene, råskinn! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå