Gå til innhold

litt snadder for øyet til mannfolk med bein i nesa (kun stanceworks)


Anbefalte innlegg

Ja folk har forskjellig smak. Jeg synes den E38en var rett og slett heslig. Ser ut som den står på knekte fjærer og felgene var som mye annet nymotens felger; FÆLE!

Hadde den hvite E46en over her vært en liten tanke høyere og hatt mindre camber så hadde det nok dryppet bittelitt sikkel fra munnviken min. Felgene var gromme!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ehehe...du er faktisk ikke SÅ langt unna stanceworks look med din lille røde :P

Hvis du tenker på camberen så skal den rettes opp. Fremme har jeg allerede retta opp igjen.

Når jeg hører stance tenker jeg da helst på slik som den hvite M3en lenger oppe her. Overdreven camber og hjulbuer som er så valsa at profilen har forsvunnet... Slik som den svarte E38en f.eks.

Edit: Og ikke minst de fæle klistermerkene folk setter på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ehehe...du er faktisk ikke SÅ langt unna stanceworks look med din lille røde :P

Hvis du tenker på camberen så skal den rettes opp. Fremme har jeg allerede retta opp igjen.

Når jeg hører stance tenker jeg da helst på slik som den hvite M3en lenger oppe her. Overdreven camber og hjulbuer som er så valsa at profilen har forsvunnet... Slik som den svarte E38en f.eks.

Edit: Og ikke minst de fæle klistermerkene folk setter på.

smaken er som baken, noen liker at bilen ser bra ut, mens andre nøyer seg traktorstuk på de styggeste bmwene som er laget(z4)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finnes jo en mellomting da kjære Dieselelsker. Synes nå ikke selv at den akkurat har traktorstuk da. Greit å komme seg over fartshumper og ikke skrape opp hele undersiden. Litt kjipt å ha en bil som er så lav at man kun kan ha den ståendes hjemme i gården... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finnes jo en mellomting da kjære Dieselelsker. Synes nå ikke selv at den akkurat har traktorstuk da. Greit å komme seg over fartshumper og ikke skrape opp hele undersiden. Litt kjipt å ha en bil som er så lav at man kun kan ha den ståendes hjemme i gården... :wink:

det er sant, mulig det er kjipt, men det er fortsatt et must.. fartsdumpene som er feilkonstruert, mange ferrarier er SKAMlave og originale, de skraper jo nedi de også?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...