RoaldJ Skrevet Oktober 26, 2010 Share Skrevet Oktober 26, 2010 satser på at min og min samboers bil kommer under "stanced" kategorien måtte ta av gt-splitterene for å kunne kjøre normalt med den, men har fremdeles over 1 cm klaring fra hjul til skjerm ved full sving måtte justere e46n litt opp igjen da den ble litt vell lav (bilde nr 2) men merklig nokk så subba den ikke Gammer`n ellers noen bilder av biler til bekjente av meg denne er faktisk med i en norsk film som snart kommer på kino med svend nordin i rollen (bedre stand nå da, gammelt bilde) samme eiger som pickupen og den grønne bobbla. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Oktober 26, 2010 Share Skrevet Oktober 26, 2010 ^ Herlige biler Og den rød + gull fargekomboen på E36en din er nydelig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoaldJ Skrevet Oktober 26, 2010 Share Skrevet Oktober 26, 2010 takk... syter noe jævlig med å selge den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet Oktober 26, 2010 Share Skrevet Oktober 26, 2010 fine biler det der! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet Oktober 27, 2010 Share Skrevet Oktober 27, 2010 Gammer`n Likte stuket på denne jeg! Tøff preface med gromme felger:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoaldJ Skrevet Oktober 27, 2010 Share Skrevet Oktober 27, 2010 må si jeg savner E30n sinnsykt.. planen var egentlig å ta vare på alt, så jeg kunne lage en lik senere en gang.. men så "knuste" jeg fronten i vinter som var og da gav jeg opp egentlig. men så fikk vi en sønn, og da ble det fastslått at delene skulle selges og jeg bli "voksen" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet Oktober 28, 2010 Share Skrevet Oktober 28, 2010 dette er kongen av russiske gater Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Oktober 28, 2010 Share Skrevet Oktober 28, 2010 Fy faen, det der må være sinnsykt å kjøre med... Lav Samaraa ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet Oktober 28, 2010 Share Skrevet Oktober 28, 2010 tenker det er bra med komfort i den der, spesielt på russiske veger ja..hehe. Da snakker vi seriøs entusiast av stuk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robkill Skrevet Oktober 28, 2010 Share Skrevet Oktober 28, 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hanssae Skrevet Oktober 29, 2010 Share Skrevet Oktober 29, 2010 For dei som lurer på hvordan en 7'er ser ut inni . . . . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Oktober 29, 2010 Share Skrevet Oktober 29, 2010 se der ja..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet Oktober 29, 2010 Share Skrevet Oktober 29, 2010 For dei som lurer på hvordan en 7'er ser ut inni . . . . regner med at det er halv pris på den! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Z1 Skrevet Oktober 29, 2010 Share Skrevet Oktober 29, 2010 Har du hvert på museumet ??? Dem hadde en blå 750 før E32 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joakim H Skrevet Oktober 29, 2010 Share Skrevet Oktober 29, 2010 dette er kongen av russiske gater denna har jeg sett film av et eller annet sted:P kjører bortover også spruter det masse gniser under:P ganske kult utseende på den også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå