APedersen Skrevet September 6, 2011 Share Skrevet September 6, 2011 Da foreslår jeg at du punkterer den etter du har betalt meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet September 6, 2011 Share Skrevet September 6, 2011 JIPPIII GIR DEG 5000KR GI MEG FELGA! da kan du få mine ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjexx Skrevet September 6, 2011 Share Skrevet September 6, 2011 jeg punkterer stancebilen din... Haha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FTE Skrevet September 6, 2011 Share Skrevet September 6, 2011 Bruk tråden til bilder og ta tulleprat i tulletråden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MonsterM3 Skrevet September 6, 2011 Share Skrevet September 6, 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tpracing Skrevet September 6, 2011 Share Skrevet September 6, 2011 Synd vi ikke hadde alle disse kule jappse bilene her. De som var er jo rusta bort, desverre. Det er fortsatt mulig å finne ett eller annet om man holder øynene åpne og er villig til å satse på modeller som er litt utenom det normale. Det ligger biler med kjempepotensiale ute på finn/autodb omtrent til enhver tid Jeg skulle gjerne utvidet samlingen min selv om jeg hadde hatt råd, men får holde meg i skinnet enn så lenge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M-Tech Skrevet September 6, 2011 Share Skrevet September 6, 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwgreg90 Skrevet September 6, 2011 Share Skrevet September 6, 2011 Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us forrige bilen min. Nissan Silvia /m skilt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krokan himself Skrevet September 6, 2011 Share Skrevet September 6, 2011 På vei opp stryne fjellet etter bryllup i olden.. Kjørte faktisk gammel veien når jeg først var i strøket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet September 6, 2011 Share Skrevet September 6, 2011 Ser det er slike jeg skulle hatt på touranen Den blå Lexus IS-bilen noen sider tilbake var skikkelig tøff. Har sansen for de! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet September 6, 2011 Share Skrevet September 6, 2011 Leiter etter en E36 med S54 og 6 trakter fra motoren ut i motor-rom. Noen som har noe info på den? Link til Stance osv ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael-B Skrevet September 6, 2011 Share Skrevet September 6, 2011 http://www.stanceworks.com/forums/showthread.php?t=7078 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CV-Erik Skrevet September 6, 2011 Share Skrevet September 6, 2011 Leiter etter en E36 med S54 og 6 trakter fra motoren ut i motor-rom. Noen som har noe info på den? Link til Stance osv ? Her har du en film om bilen: Det er bilen til han som bygde Rusty Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet September 6, 2011 Share Skrevet September 6, 2011 Takk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MonsterM3 Skrevet September 6, 2011 Share Skrevet September 6, 2011 Leiter etter en E36 med S54 og 6 trakter fra motoren ut i motor-rom. Noen som har noe info på den? Link til Stance osv ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå