B3KK15 Skrevet November 7, 2011 Share Skrevet November 7, 2011 Og foresten de 2 volvoen der er ikke Epa traktorer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet November 7, 2011 Share Skrevet November 7, 2011 Nå må vi vist endre navnet på tråden til "litt traktor for øyet til mannfolk med et bein i møkkakjelleren" Volvo er ikke bil!!!! Du skjønner sikkert hva som er bil når du blir gammel nok til å få lappen. Og foresten de 2 volvoen der er ikke Epa traktorer. No shit sherlock. Hvorfor skal folk kommentere så mye tull her? Hvorfor ikke prøve å legge ut flere bilder istedet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet November 7, 2011 Share Skrevet November 7, 2011 Felgene var grimme, men senken var derimot perfekt! Har du noen specs på denne, og hvordan han har fått det til ift. nivåregulering og evt. også EDC? Synes felgene funker bra på bilen jeg. Det er 3-delt smidde 21" ADV.1 felger, ikke billig. Utenom dette vet jeg ingenting om bilen. Bildene er så klart tatt fra en tråd på 5post.com. Men trådstarter som har lagt ut bildene har bare 3 poster, så det går ikke an å sende ham en PM heller. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet November 7, 2011 Share Skrevet November 7, 2011 Nå må vi vist endre navnet på tråden til "litt traktor for øyet til mannfolk med et bein i møkkakjelleren" Volvo er ikke bil!!!! Og det er det du som bestemmer? for min del ville jeg heller syklet enn å hatt noen av bilene i signaturen din Volvo er og blir beste gatebil-platformen noen sinne. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet November 7, 2011 Share Skrevet November 7, 2011 Hørte jeg noen si volvo? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet November 7, 2011 Share Skrevet November 7, 2011 Jeg får litt vondt når jeg ser slike Volvoer... De kan være så sykt råe de vil (det interiøret som [space] postet er helt rått), men jeg får ikke ordentlig ereksjon av dem Og bruke flere hundre tusen på en 240 f. eks., jaja folk har forskjellige prioriteringer Men liker V70 R, da... Kul sleeper Og interiørene på de mest påkostede og de aller nyeste Volvoene er veldig behagelig, og. Det som er kult er faktisk hvor gjennomførte mange av de er, så de har sin gruppe med følgere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skaar Skrevet November 7, 2011 Share Skrevet November 7, 2011 Litt bilder, funnet på Stance:Nation Brutalt Peent Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MikaelR Skrevet November 7, 2011 Share Skrevet November 7, 2011 Hjulvinkel på en e46 så helt teit ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Thomas Skrevet November 7, 2011 Share Skrevet November 7, 2011 Litt bilder, funnet på Stance:NationBrutalt Haha! Subber med eksosen på flatmark! Gunstig... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fizn Skrevet November 7, 2011 Share Skrevet November 7, 2011 Er choppa, men rått bilde derimot! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stjerna Skrevet November 7, 2011 Share Skrevet November 7, 2011 Hjulvinkel på en e46 så helt teit ut Helt enig Ser jo faen med ut som hele bakstillingen er gåen x 1000!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T. Thøgersen Skrevet November 7, 2011 Share Skrevet November 7, 2011 Hjulvinkel på en e46 så helt teit ut Helt enig Ser jo faen med ut som hele bakstillingen er gåen x 1000!! I og med at det er en E46 er vel ikke det direkte usannsynlig heller. Denne E30'n står tilsalgs på PPF forumet for 100.000SEK, 8 sekunders stripebil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet November 7, 2011 Share Skrevet November 7, 2011 eneste volvo som er litt artig og som jeg kunne vurdert for og ha det moro med må være en 240 med amerikansk V8. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peak Skrevet November 7, 2011 Share Skrevet November 7, 2011 Litt mer fra Stance Nation Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sephrit Skrevet November 7, 2011 Share Skrevet November 7, 2011 eneste volvo som er litt artig og som jeg kunne vurdert for og ha det moro med må være en 240 med amerikansk V8. en kolega av meg har det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå