Tzunami Skrevet Desember 10, 2011 Share Skrevet Desember 10, 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Desember 10, 2011 Share Skrevet Desember 10, 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fizn Skrevet Desember 10, 2011 Share Skrevet Desember 10, 2011 Fant flickr profil til karen med e28en, men måtte stikke på jobb, så fikk ikke lasta opp bildene... Gjør det når jeg kommer hjem i kveld/natt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet Desember 10, 2011 Share Skrevet Desember 10, 2011 Fant flickr profil til karen med e28en, men måtte stikke på jobb, så fikk ikke lasta opp bildene... Gjør det når jeg kommer hjem i kveld/natt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Desember 10, 2011 Share Skrevet Desember 10, 2011 Haha Skål Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet Desember 10, 2011 Share Skrevet Desember 10, 2011 Er vel fake, men artig likevel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Desember 10, 2011 Share Skrevet Desember 10, 2011 Wow, en sminka gris! Og den var faktisk kul. Men uten sminke er den grisen ekstremt stygg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T. Thøgersen Skrevet Desember 10, 2011 Share Skrevet Desember 10, 2011 Til info, så bærer den grisen på en hemmelighet, i form av GTR motor/understell. Men dog, ikke spesielt spenstig i standardutgaven. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet Desember 10, 2011 Share Skrevet Desember 10, 2011 nissan yuke er utvilsomt tidenes styggeste bil, dvs den konkurrerer med multipla og taper kanskje for den, men den er imponerende stygg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B3KK15 Skrevet Desember 11, 2011 Share Skrevet Desember 11, 2011 Yuke-R er konge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fizn Skrevet Desember 11, 2011 Share Skrevet Desember 11, 2011 Slapp av, han har en ekstra (strøken) skjerm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Desember 11, 2011 Share Skrevet Desember 11, 2011 Ah, når jeg seg den E28`n, så merker jeg at d skal bli skøy med Alpina på E30`n, selv om den ikke har samme haifronten.. !! Sinnsykt pen den E28`n der altså... Nydelig bil.. Caddy`n der hadde vært funksjonell ved frakt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pinadud Skrevet Desember 11, 2011 Share Skrevet Desember 11, 2011 Det er såååå ufattelig mye riktig med den e28n der! Peneste bilen jeg har sett faktisk. Men den fortjener kanskje ett nytt hjerte? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet Desember 11, 2011 Share Skrevet Desember 11, 2011 jeg bare elsker e28.. den der var så riktig den! gud Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Desember 11, 2011 Share Skrevet Desember 11, 2011 Yep, FC er digg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå