shortx Skrevet Januar 2, 2012 Share Skrevet Januar 2, 2012 Spesiel vri på felgene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Januar 2, 2012 Share Skrevet Januar 2, 2012 Det er ikke bare bmw'er som er for mannfolk med bein i nesa vettu de er jo stance-biler, og vil påstå at de er like tøffe som mye av det som ligger her på tråden. Få ut et bilde av Civicen din da Tzunami Civicen min er nok ikke noe snadder for øyet akkurat men kan slenge ut et redigert bilde da vet det er shitty redigert, måtte bare ha noe å gjøre i går natt, fikk ikke sove Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fizn Skrevet Januar 2, 2012 Share Skrevet Januar 2, 2012 Denne er faktisk photoshoppa av meg En annen jeg har lagd, E28 M5 lakkert i Lamborghini Telesto Grey Dæven så rått det var med bare 2 lykter Finnes det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haakon85 Skrevet Januar 3, 2012 Share Skrevet Januar 3, 2012 Elsker de der Porschene! Men Rauh-Welt Begriff Porschene må være en av de grommeste bilene i verden!! Jeg vil faktisk påstå at en Singer Porsche er noen hakk vassere (og dyrere ) . Teknologisk fult på høyde med omtrent alt som blir produsert i dag, men med klassisk Porsche-look, og den lutkjølte bokseren selvsagt! Og ikke noe turbo heller! Et lite stykke perfeksjon i mine øyne. Men nå er jeg en av de som elsker hele ulv i fåreklær-konseptet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Januar 3, 2012 Share Skrevet Januar 3, 2012 Lite som går høyere på ben-i-nesa-skalaen enn bredda og luftkjølte 911er. Regner med at de fleste av RW-Porschene har turbooppsett også? +1!!! Meget enig! Mener jeg har enten lest eller sett det at dem har turbooppsett ja Er jo en dude som begynte med byggingen av disse for 15 år siden, skjønner ikke at jeg ikke har sett dem før, dem er bare så sykt gromme med de sinnsyke hjulene kombinert med tidenes banebil-stuk, og ikke nok med det, så er det jo gamlere Porscher, elsker dem!! Vet disse videoene er posta før, men er nok ikke alle som har sett den, og uansett fortjener den å bli reposta!! http://vimeo.com/27545197 Og denne har ikke turbooppsett: http://vimeo.com/27492304 Men det har denne!!! BARE SE, HØR OG NYT!!! http://vimeo.com/26891150 Her er jo også et passe søtt eksempel på RWB-Porschene Jeg vil faktisk påstå at en Singer Porsche er noen hakk vassere (og dyrere ) . Teknologisk fult på høyde med omtrent alt som blir produsert i dag, men med klassisk Porsche-look, og den lutkjølte bokseren selvsagt! Og ikke noe turbo heller! Et lite stykke perfeksjon i mine øyne. Men nå er jeg en av de som elsker hele ulv i fåreklær-konseptet. Sant nok! Meget kule de der Singer-Porschene også Ja, jeg er også en av dem som er for ulv i fåreklær/sleeper-konseptet, men disse RWB-Porschene "takes it to the next level" innenfor bil verdenen, har ingenting å si på dem Civicen min er nok ikke noe snadder for øyet akkurat men kan slenge ut et redigert bilde da vet det er shitty redigert, måtte bare ha noe å gjøre i går natt, fikk ikke sove Før jeg begynte å lese trodde jeg faktisk du hadde gjort disse modifikasjonene, men har jo sett original-bilde så jeg forsto det Men man ser fort at dem har potensiale disse Civicene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet Januar 3, 2012 Share Skrevet Januar 3, 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Januar 3, 2012 Share Skrevet Januar 3, 2012 Rå video!!! http://vimeo.com/27476047 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MonsterM3 Skrevet Januar 3, 2012 Share Skrevet Januar 3, 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MonsterM3 Skrevet Januar 3, 2012 Share Skrevet Januar 3, 2012 Players!! http://vimeo.com/29651675 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerAnders Skrevet Januar 4, 2012 Share Skrevet Januar 4, 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Januar 4, 2012 Share Skrevet Januar 4, 2012 Nydelig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pinadud Skrevet Januar 4, 2012 Share Skrevet Januar 4, 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Januar 4, 2012 Share Skrevet Januar 4, 2012 Det ligger så SYKT mange rå videoer på Vimeo, pluss at dem er i syk kvalitet!!! :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet Januar 4, 2012 Share Skrevet Januar 4, 2012 Mer Porsche, mer Porsche! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Orjan Skrevet Januar 4, 2012 Share Skrevet Januar 4, 2012 Jeg kunne tenkt meg en slik tidlig utgave av 911... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå