Gå til innhold

litt snadder for øyet til mannfolk med bein i nesa (kun stanceworks)

Anbefalte innlegg

":2c86bijs]Er egentlig ikke noen Corvette-fan, men de kan bli sjukt tøffe egentlig! Synd de norske avgiftene ødelegger for dem her i landet...

Sukk... Samme gjelder vel gromme utgaver av Mustang, R35 GT-R, Evo X og stort sett alt som liksom skal være rimelig men sprekt... :(

Derfor er det liksom alltid litt ekstra kult å se en Z06 f. eks., ekstremt sjeldne biler i Oslo-området hvertfall...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jupp, kjøp Ferrari F430 for 800.000 NOK... Eller hva med en Nissan GT-R eller Audi R8 til 500.000 NOK... Porsche Cayenne Turbo til 200.000 NOK... Nevnte jeg en Murcielago LP640 Roadster til 1.300.000 NOK? Hva med en nesten ny 1M Coupé til halv million svenske?

Derfor vil jeg ha hytte i Sverige og kjøpe meg en hel grombilpark til halve millionen enn en utdatert sportsbil til samme prisen i Norge... Gidder faen ikke sponse norske staten med så harde, uforståelige og uforsvarlige avgifter...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Derfor vil jeg ha hytte i Sverige og kjøpe meg en hel grombilpark til halve millionen enn en utdatert sportsbil til samme prisen i Norge... Gidder faen ikke sponse norske staten med så harde, uforståelige og uforsvarlige avgifter...

Ser jeg ikke er alene om den planen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Derfor er det alltid like irriterende å lese norske biltester av Corvette, Mustang osv. De sammenligner jo bilene med biler som koster over det dobbelte før avgifter.

Hva kan en Z06 eller Shelby Mustang sammenlignes med av biler, om en tenker nypris uten avgifter?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...