850i Skrevet Januar 4, 2012 Share Skrevet Januar 4, 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
850i Skrevet Januar 4, 2012 Share Skrevet Januar 4, 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Januar 4, 2012 Share Skrevet Januar 4, 2012 mmm.. Jeg ønsker meg en C4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsrh Skrevet Januar 4, 2012 Share Skrevet Januar 4, 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet Januar 4, 2012 Share Skrevet Januar 4, 2012 Er egentlig ikke noen Corvette-fan, men de kan bli sjukt tøffe egentlig! Synd de norske avgiftene ødelegger for dem her i landet... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Januar 4, 2012 Share Skrevet Januar 4, 2012 ":2c86bijs]Er egentlig ikke noen Corvette-fan, men de kan bli sjukt tøffe egentlig! Synd de norske avgiftene ødelegger for dem her i landet... Sukk... Samme gjelder vel gromme utgaver av Mustang, R35 GT-R, Evo X og stort sett alt som liksom skal være rimelig men sprekt... Derfor er det liksom alltid litt ekstra kult å se en Z06 f. eks., ekstremt sjeldne biler i Oslo-området hvertfall... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Januar 4, 2012 Share Skrevet Januar 4, 2012 En ny Shelby Mustang koster vel bare noe og 370.000,- Sek over grensa mener jeg å huske? Her i Norge nærmere 1.700.000,- Jævlig irriterende..! Rett meg hvis jeg tar feil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Januar 4, 2012 Share Skrevet Januar 4, 2012 320.000SEK hvorav avgifter er 79.000SEK 1.657500NOK hvorav avgifter er 1.315800NOK Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Januar 4, 2012 Share Skrevet Januar 4, 2012 Er nok ikke det eneste. Både R8 og GT-R er langt under halvpris også... Maserati MC12 i banedrakt... Syns den er helt rå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evenol Skrevet Januar 4, 2012 Share Skrevet Januar 4, 2012 Det meste er halv pris over grensa... Strøken E46 M3 går for rundt 150.000SEK og E92 M3 for rundt 400+ ca. Helt for jævelig spør du meg... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Januar 4, 2012 Share Skrevet Januar 4, 2012 Jupp, kjøp Ferrari F430 for 800.000 NOK... Eller hva med en Nissan GT-R eller Audi R8 til 500.000 NOK... Porsche Cayenne Turbo til 200.000 NOK... Nevnte jeg en Murcielago LP640 Roadster til 1.300.000 NOK? Hva med en nesten ny 1M Coupé til halv million svenske? Derfor vil jeg ha hytte i Sverige og kjøpe meg en hel grombilpark til halve millionen enn en utdatert sportsbil til samme prisen i Norge... Gidder faen ikke sponse norske staten med så harde, uforståelige og uforsvarlige avgifter... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Januar 4, 2012 Share Skrevet Januar 4, 2012 Derfor vil jeg ha hytte i Sverige og kjøpe meg en hel grombilpark til halve millionen enn en utdatert sportsbil til samme prisen i Norge... Gidder faen ikke sponse norske staten med så harde, uforståelige og uforsvarlige avgifter... Ser jeg ikke er alene om den planen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M-Tech Skrevet Januar 4, 2012 Share Skrevet Januar 4, 2012 Ikke så lett å se, men med det her hengende i fronten er det sikkert bra stance på den! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet Januar 4, 2012 Share Skrevet Januar 4, 2012 Derfor er det alltid like irriterende å lese norske biltester av Corvette, Mustang osv. De sammenligner jo bilene med biler som koster over det dobbelte før avgifter. Hva kan en Z06 eller Shelby Mustang sammenlignes med av biler, om en tenker nypris uten avgifter? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Januar 5, 2012 Share Skrevet Januar 5, 2012 Kan man ha bosted i sverige og kjøre svenskregga bil i Norge? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå