Torek Skrevet Januar 4, 2011 Share Skrevet Januar 4, 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Erik- Skrevet Januar 4, 2011 Share Skrevet Januar 4, 2011 Forran var den helt rå! Bak var det litt mye hjul om du skjønner Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Januar 4, 2011 Share Skrevet Januar 4, 2011 Gromt ratt da. Ikke vær dags kost å se. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet Januar 4, 2011 Share Skrevet Januar 4, 2011 samma lengden på girspaken og samme girkule på e30'n som jeg har i merca, genial girkule om man ikke har tre-interiør i hvertfall også en nydelig, perfekt etter min mening, e92: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitrox111 Skrevet Januar 4, 2011 Share Skrevet Januar 4, 2011 Er den 7`ern choppa ? Synes den ser så kort ut =S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Januar 4, 2011 Share Skrevet Januar 4, 2011 Litt kort? Den er jo coupe! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael-B Skrevet Januar 4, 2011 Share Skrevet Januar 4, 2011 Noen filmer fra AWOL som er verdt å sjekke ut http://www.awol.tv/episodes/1?episode=128 http://www.awol.tv/episodes/1?episode=134 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Januar 4, 2011 Share Skrevet Januar 4, 2011 Forran var den helt rå! Bak var det litt mye hjul om du skjønner Ja, litt enig. Tror det hadde sett mye bedre ut hvis han hadde senka den mer bak Hvis hjula skal poke så mye, så må omtrent skjermen ligge å hvile på dekket for at det ikke skal se dumt ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fish Skrevet Januar 4, 2011 Share Skrevet Januar 4, 2011 Etter 36 sider er det vel fare for dobbelpost. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitrox111 Skrevet Januar 4, 2011 Share Skrevet Januar 4, 2011 sorte sjuern er posta før, muligens ikke akkurat di bildene... men den er VERDT en repost For den er knællbraa ;D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fish Skrevet Januar 4, 2011 Share Skrevet Januar 4, 2011 Er jo så mange fete biler i denne tråden, husker ikke alle. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Januar 4, 2011 Share Skrevet Januar 4, 2011 http://images.bimmers.no/files/96ehkxdlo89dzdw64pyl.jpg Denne var helt rå. Hartge-felger tror jeg er en av mine topp 5 favorittfelger altså.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Januar 4, 2011 Share Skrevet Januar 4, 2011 Fy faen. Fyyy faen. Jeg har lyst på en E38 7-serie nå, kun pga slike bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet Januar 4, 2011 Share Skrevet Januar 4, 2011 Fy faen. Fyyy faen. Jeg har lyst på en E38 7-serie nå, kun pga slike bilder der ser man hvor mye kulere oransje blinkere er også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Januar 4, 2011 Share Skrevet Januar 4, 2011 Funker knall på sorte, skamsenka BMWer ja. Litt usikker på slike blinkers på standardbiler, dog... E46 pre-facelift syns jeg er direkte stygg med oransje blinkers :S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå