_Niclas_ Skrevet Januar 12, 2012 Share Skrevet Januar 12, 2012 Det er helt riktig, beklager Da lurer jeg på hvilke felger dette er? Det er Mk Motorsport felger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Januar 12, 2012 Share Skrevet Januar 12, 2012 Det er helt riktig, beklager Da lurer jeg på hvilke felger dette er? Det er Mk Motorsport felger Sikker på det? http://forums.bimmerforums.com/forum/sh ... ?t=1337568 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tony:) Skrevet Januar 12, 2012 Share Skrevet Januar 12, 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_Niclas_ Skrevet Januar 12, 2012 Share Skrevet Januar 12, 2012 Det er helt riktig, beklager Da lurer jeg på hvilke felger dette er? Det er Mk Motorsport felger Sikker på det? http://forums.bimmerforums.com/forum/sh ... ?t=1337568 ble usikker nå gitt haha! hukommelsen som svikter når man drar på årene tror jeg hehe! Sett på slike selv så du har nok truffet spikeren på hodet med Rial og jeg tok feil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsrh Skrevet Januar 12, 2012 Share Skrevet Januar 12, 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 tommis Skrevet Januar 13, 2012 Share Skrevet Januar 13, 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Januar 13, 2012 Share Skrevet Januar 13, 2012 Digg interiør!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet Januar 13, 2012 Share Skrevet Januar 13, 2012 Men så kjører jo du e30 også da så... Herregud, klare ikkje å bestemme meg for kor gammal du kan vere...14 eller 57? Til tider har du comebacks som ein 14 åring, andre tider skriver du som om du har livserfaring på godt over 40 år... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haakon85 Skrevet Januar 13, 2012 Share Skrevet Januar 13, 2012 Litt mums hentet fra FB-siden til Rotiform. Den siste der er nok ett klassisk eksempel på elsk/hat. Jeg synes i hvertfall det er en annerledes og kul løsning. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Farrukh M Skrevet Januar 13, 2012 Share Skrevet Januar 13, 2012 Den siste der er nok ett klassisk eksempel på elsk/hat. Jeg synes i hvertfall det er en annerledes og kul løsning. hver sin smak men ser idiotisk ut med felgsenter som stikker halv meter ut..... gladiator heste vogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Januar 13, 2012 Share Skrevet Januar 13, 2012 Er nok bare for å skille seg ut noe ekstremt ^ Satan for et gromt interiør! Den har også de grommeste emblemene, de helsorte Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsrh Skrevet Januar 13, 2012 Share Skrevet Januar 13, 2012 Praktfullt interiør! Digger det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Januar 13, 2012 Share Skrevet Januar 13, 2012 Det var jaggu litt av et interiør ja. Gjennomført bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VegarVS Skrevet Januar 13, 2012 Share Skrevet Januar 13, 2012 e 46, med F30 look? ;P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Januar 13, 2012 Share Skrevet Januar 13, 2012 Lite pent iallefall:å Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå