Marius2002 Skrevet Februar 8, 2012 Skrevet Februar 8, 2012 den lille frosken er ganske fet as! Jess! Liker taklasten
bmwgreg90 Skrevet Februar 8, 2012 Skrevet Februar 8, 2012 har tenkt å importere meg en slik fiat fra polen. fant et par stk som var "tunet" i motorrommet med hele 50hk og 72Nm! koster ca 20000kr for bil+norske skilter på
noekult Skrevet Februar 8, 2012 Skrevet Februar 8, 2012 E39 M5 må være den mest perfekte blandingen av aggressiv, elegant, kraftig, understated++ som går på fire hjul... Blir ikke mye mer riktig design på en BMW (eller hvilken som helst annen sedan, i mine øyne).
Tzunami Skrevet Februar 8, 2012 Skrevet Februar 8, 2012 helt enig wicky! e39 m5 er og blir den peneste, mest elegante og grommeste sedanen man får tak i spør du meg! designet er bare helt hinsides! pedersen: gromt med så inni helsikes brede felger, og med drøøøøy kant! skulle tro han bare hadde snudd senteret? :S men å lakke skrift på dekkveggen og ikke maskere felgen var lite pent :/
noekult Skrevet Februar 8, 2012 Skrevet Februar 8, 2012 helt enig wicky! e39 m5 er og blir den peneste, mest elegante og grommeste sedanen man får tak i spør du meg! designet er bare helt hinsides! Haha, blind du ass - må jeg bytte avatar?
Tzunami Skrevet Februar 8, 2012 Skrevet Februar 8, 2012 helt enig wicky! e39 m5 er og blir den peneste, mest elegante og grommeste sedanen man får tak i spør du meg! designet er bare helt hinsides! Haha, blind du ass - må jeg bytte avatar? Haha tror jeg så litt for fort over der gitt er vel ikke farlig like de avatarene deres heller men tror bare det er et tegn på at det er langt etter barnetv, og jeg bør legge meg xD
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå