hsd Skrevet Februar 16, 2012 Skrevet Februar 16, 2012 Den her posta eg rett og slett pga att den er ein EKTE sleeper Bilen har 600whp og 800wnm ! Prosjekttråd på denne bilen. Anbefaler alle å lese den! http://rejsa.nu/forum/viewtopic.php?t=2 ... sc&start=0 Den prosjektråden er en av de bedre jeg har sett noen gang, kan jo omtrent ikke hoppe over ei side engang
Nikko101 Skrevet Februar 16, 2012 Skrevet Februar 16, 2012 Endelig rette merket igjenn, Begynte å bli mektig lei av alle de Amerikanerne !
|Ole| Skrevet Februar 16, 2012 Skrevet Februar 16, 2012 Endelig rette merket igjenn, Begynte å bli mektig lei av alle de Amerikanerne ! Eg lika litt amcar eg men blei litt mykje no
Farrukh M Skrevet Februar 16, 2012 Skrevet Februar 16, 2012 Ikke ekte bilde men helt rå for det fant ingen større bilde
M|Fjeld Skrevet Februar 16, 2012 Skrevet Februar 16, 2012 ":1jeg2ksq]HVORFOR må de være 700.000 dyrere i Norge enn i Sverige?! Er jo den perfekte familiebørsa!En slik en hadde nok fått plass i drømmegarasjen, Gjøre som meg og flytte til Sverige(når den tid kommer.. om 2-3år)? Da er det fullt oppnåelig med en gjennomsnittlig norsk inntekt å ha en Camaro som bruksbil Det høres i mine ører perfekt ut
Glenglen Skrevet Februar 17, 2012 Skrevet Februar 17, 2012 For et BEIST! skikkelig god plass å skru på da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå