matsrh Skrevet April 5, 2012 Skrevet April 5, 2012 backm by MORR Wheels, on Flickr Sunday Funday by Ronaldo.S, on Flickr
Tzunami Skrevet April 5, 2012 Skrevet April 5, 2012 denne var bare utrolig lekker! blir tilfreds ved å se på den liksom!
NBCustom Skrevet April 5, 2012 Skrevet April 5, 2012 denne var bare utrolig lekker! blir tilfreds ved å se på den liksom! smak og behag, den hadde jeg nesten ikke tatt i mot gratis engang.
noekult Skrevet April 5, 2012 Skrevet April 5, 2012 Den er helt nydelig. ///M-tunet chassis med lav vekt, ///M-rekkesekser foran, 6-girs kasse i midten og bakhjulstrekk. Ikke langt unna den perfekte sportsbilen.
S.Hafsmo Skrevet April 5, 2012 Skrevet April 5, 2012 Alu tenker jeg? Muligens støpejern Jeg tipper at det ikke er støpejern.
anders87 Skrevet April 6, 2012 Skrevet April 6, 2012 Hva slags felger er dette? Hadde ikke et mindre bilde og legge ut altså? Hvis jeg husker riktig og det er det bildet jeg tror det er, så er det 360 Forged http://www.360forged.com
S.Hafsmo Skrevet April 6, 2012 Skrevet April 6, 2012 Ble det bedre nå da? Bildet har normal størrelse hos meg, men det hender andre bare for "thumbs" fra bildr.no. Edit: Du hadde forøvrig rett, det var 360 forged Mesh 8. Selvfølgelig like kostbare som alle de andre felgsettene jeg kunne tenkt meg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå