haakon85 Skrevet April 8, 2012 Skrevet April 8, 2012 Lurer på hvor mange som kjørte i grøften i rent sjokk når de så en yacht cruise rundt ringen.
ZhilleN Skrevet April 9, 2012 Skrevet April 9, 2012 drasse det vraket utpå ringen er tåpelig, kunne holdt seg til american roads...
aplet86 Skrevet April 9, 2012 Skrevet April 9, 2012 er mye forskjellige meninger om bilen ja.. men den fungerte helt utmerket til det den brukes til, og var langt oppe på rangstigen når gatebil kåra norges fineste driftebil, så noe rett må han ha gjort Kompis av meg som har handlet denne nå. Jeg skal faktisk shine den opp til torsdag, slik at den blir klar for sesongen. Sykt rå bil!
Spiff Skrevet April 9, 2012 Skrevet April 9, 2012 og Joacim har kjøpt seg ny E30 med 500-600 hester som blir helgrom! 5-600????????????
ZhilleN Skrevet April 9, 2012 Skrevet April 9, 2012 er mye forskjellige meninger om bilen ja.. men den fungerte helt utmerket til det den brukes til, og var langt oppe på rangstigen når gatebil kåra norges fineste driftebil, så noe rett må han ha gjort Kompis av meg som har handlet denne nå. Jeg skal faktisk shine den opp til torsdag, slik at den blir klar for sesongen. Sykt rå bil! jauuuda.... den fungerer sikkert, men ser fortsatt ikke bra ut...! og Gatebil, det er jo en gjeng raggere som dømmer, så ja, dem synes så klart ting som er harry er drittøft!
Tzunami Skrevet April 10, 2012 Skrevet April 10, 2012 Gatebil, det er jo en gjeng raggere som dømmer, så ja, dem synes så klart ting som er harry er drittøft! Snakk om å generalisere a? Jeg drar gjerne på gatebil jeg, men er på ingen måter ræggær av den grunn? Ikke kjører jeg "drittøff og harry" bil heller, så tror ikke du traff helt hodet på spikern der gitt.. Greit nok at en del som er der er har noe over middels harry biler, men er jo i hovedsak godt bilinteresserte folk som er der, folk som vil se på andre kjøre, eller som kjører selv.. Og du finner mye tøft av biler der, som er langt ifra harry;)
wicky124 Skrevet April 10, 2012 Skrevet April 10, 2012 Jeg personlig føler at andelen "bilinteresserte" har blitt ekstremt mye lavere siste årene, mens andelen "partyinteresserte" har økt betraktelig...
joachim sørlie Skrevet April 10, 2012 Skrevet April 10, 2012 og Joacim har kjøpt seg ny E30 med 500-600 hester som blir helgrom! 5-600???????????? time wil show! Gatebil, det er jo en gjeng raggere som dømmer, så ja, dem synes så klart ting som er harry er drittøft! Snakk om å generalisere a? Jeg drar gjerne på gatebil jeg, men er på ingen måter ræggær av den grunn? Ikke kjører jeg "drittøff og harry" bil heller, så tror ikke du traff helt hodet på spikern der gitt.. Greit nok at en del som er der er har noe over middels harry biler, men er jo i hovedsak godt bilinteresserte folk som er der, folk som vil se på andre kjøre, eller som kjører selv.. Og du finner mye tøft av biler der, som er langt ifra harry;) og det der blir helt feil og si, enten så har du vært på feil sted på gatebil, for du har helt klart ikke vært i depoet.. det er mange mange som er der som har HELværste biler som er sykt gjennomførte, og på utstillingen, kan ikke se en sur harrybil heler, det er mye folk ja, 20 000.. seff er det noen som er harry, men de er der for og se på mest, og ikke kjøre! og det med gamle e30`n til joacim, den kommer faktisk i " performance bmw" magazinet, så er nok ikke helt på jordet, den får utrolig mye oppmerksomhet når du er på treff, folk er rundt bilen hele tiden, er jo litt morro når noe skiller seg ut, er jo det som er hele poenget
liffi Skrevet April 10, 2012 Skrevet April 10, 2012 Gatebil er morro. banekjøringa er jo grunnet for at jeg drar ditt. Partycampen, dropper jeg gjerne. tar nok turen nedom å titter når vi tar en rusletur, men ruller ikke i søla ! er jo mye morro å se denne helgen! for dem som ikke liker Gatebil, så skal jeg ikke terge dem. alle har sin smak! å godt er det, hvis ikke ville det blitt mye av det samme her i verden Som sagt. er jo noen Harrytasser der nede, men ingen av oss er like. alle har forskjellig smak. kan ikke dra alle bil interiserte under en kam..
Erebus Skrevet April 10, 2012 Skrevet April 10, 2012 Jeg synes rett eksos ut bak ( smakfullt) på E65 ser dødsfett ut. Sånn alpina vet du.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå