NBCustom Skrevet Juni 10, 2012 Share Skrevet Juni 10, 2012 Hadde sikkert blitt godt likt av Statens Vegvesen her i Norge: Så inni helvette gromt!!!!! Skulle ha bygd en Lada merker jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scoot Skrevet Juni 10, 2012 Share Skrevet Juni 10, 2012 Den oransje var jo dritkul da. Gammal Lada er faktisk veldig kult, liker de mer og mer. ( Eller ny Lada, de er jo helt like som før ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Juni 10, 2012 Share Skrevet Juni 10, 2012 Sinnsyk den Audien, LITT tøft at det er originalt luftfjæringer på Allroad, så med litt fjerning av sperrer i demperne og omprogrammering i hjernen så kan man slippe den helt ned på bakken Ja, denne dog bruker et spesialtilpasset Accuairsystem. Du kan lese om bilen på StanceWorks. Har en 2,7T under panseret med RS6 turboer og 500hk. Passe tøft Hadde gleden av å se denne på bane i dag[ Bilde ] Ja, den der var sinnsykt grom!!! Det samme var lyden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWsideways Skrevet Juni 11, 2012 Share Skrevet Juni 11, 2012 Can i play? Min 1998 S14A Stage 3+ som er til salgs: Er det ikke litt feil å kalle det her for en "stage 3"? Trodde "stage 3" innebærte rundt 600 hk ellerno jeg, men Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Juni 11, 2012 Share Skrevet Juni 11, 2012 Nei, Steg 3 innebærer bytte av innmat i motor.Balansering av veiv, stempler, råder, ny hjerne, nytt bensinsystem, toppmontert turbo osv osv. Da denne har bremset nesten 400 HK på bakjula så betyr det en dobling av effekten, noe som er ganske bra med tanke på at du doblet E46 M3 effekt hadde du hatt 700 HK http://www.bsr-tuning.no/produkter/tuni ... i/a4/1.8t/ Ser man på den linken så er det iallefall enkelte som mener ett hopp på ikke mer enn 26HK betegnes som Steg 3. Og da er det "ny" ecu, eksos og filter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pinadud Skrevet Juni 11, 2012 Share Skrevet Juni 11, 2012 Kan dere ikke bare la han kalle det hva han vil? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Juni 11, 2012 Share Skrevet Juni 11, 2012 http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=35323523 Link til annonse og spec liste, så kan dere selv bedømme om den har "steg 3+" eller ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Juni 11, 2012 Share Skrevet Juni 11, 2012 Blir ikke stort tøffere enn detta... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet Juni 11, 2012 Share Skrevet Juni 11, 2012 Syke syke menneske som modifiserer en sånn bil, men det er jo sykt tøft! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Juni 11, 2012 Share Skrevet Juni 11, 2012 Er vel ingenting superspesielt med den anyway... Kryr av disse i utlandet...Og den var vel ikke bevaringsverdig slik den stod i original stand...Men tøft som faen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pinadud Skrevet Juni 11, 2012 Share Skrevet Juni 11, 2012 Det er noe av det råeste jeg noen gang har sett! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Juni 11, 2012 Share Skrevet Juni 11, 2012 Om jeg skulle sette fingern på noe, så likte jeg ikke eksosen og mangel på stjerne på luka bak..Ellers perfekt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Juni 11, 2012 Share Skrevet Juni 11, 2012 [ Bilde ] Jeg høyner den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Juni 11, 2012 Share Skrevet Juni 11, 2012 synes faktisk lada-bildet var kulere... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet Juni 11, 2012 Share Skrevet Juni 11, 2012 [ Bilde ] Jeg høyner den. [ Bilde ] Det gjør du så ABSOLUTT ikke, du blir eid uansett hva du stiller opp med. For Lada er fasit Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå