turbo1991 Skrevet Juli 15, 2012 Share Skrevet Juli 15, 2012 M3 en min [ Bilde ] så jeg denne utenfor bilxtra på ryen for en ukes tid siden? Det stemmer, måtte inn og kjøpe litt Meguiars produkter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Juli 15, 2012 Share Skrevet Juli 15, 2012 skjønte dette så pen ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbo1991 Skrevet Juli 15, 2012 Share Skrevet Juli 15, 2012 Mer bilder her ..... viewtopic.php?f=6&t=232739 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fizn Skrevet Juli 15, 2012 Share Skrevet Juli 15, 2012 En stk deilig M3 Litt delte tanker om denne her... Hmm, hva syns dere? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Juli 15, 2012 Share Skrevet Juli 15, 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Juli 16, 2012 Share Skrevet Juli 16, 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet Juli 16, 2012 Share Skrevet Juli 16, 2012 Fra HRE sin Open House dag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Juli 17, 2012 Share Skrevet Juli 17, 2012 M3 en min [ Bilde ] Tok bilde av denne på Gatebil, utrolig pen bil [ Bilde ] Helt perfekt E30M3 i mine øyne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scoot Skrevet Juli 17, 2012 Share Skrevet Juli 17, 2012 [ Bilde ] Gammal japse er gromt!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet Juli 17, 2012 Share Skrevet Juli 17, 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haybimmsen Skrevet Juli 17, 2012 Share Skrevet Juli 17, 2012 [ Bilde ] er ditta din jokkke? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet Juli 17, 2012 Share Skrevet Juli 17, 2012 Jess Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haybimmsen Skrevet Juli 17, 2012 Share Skrevet Juli 17, 2012 satan, har du valset? synes mine felger ligger så dårlig i hjulbua. å vi har jo prikk like felger å dekk. er coupe bua annerledes? skal tro? bilen din e skikkelig rå no... trodde ikke ditta va din:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet Juli 17, 2012 Share Skrevet Juli 17, 2012 Hehe artig at du spørr Jeg har IKKE valset, men trenger valsing som bare faen! Idag var vi 3stk i bilen, + en 2x12" basskasse baki. Det subbet drøyt mye bak hvertfall, og enda får jeg endel fingre inni hjulbuen bak, så skal valse imorgen. Foran tar det såvidt ani, skal valse minimalt der Tusen takk Må få på M3 sideskjørt og litt mer senk så blir den gryym hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haybimmsen Skrevet Juli 17, 2012 Share Skrevet Juli 17, 2012 Hehe artig at du spørr Jeg har IKKE valset, men trenger valsing som bare faen! Idag var vi 3stk i bilen, + en 2x12" basskasse baki. Det subbet drøyt mye bak hvertfall, og enda får jeg endel fingre inni hjulbuen bak, så skal valse imorgen. Foran tar det såvidt ani, skal valse minimalt der Tusen takk Må få på M3 sideskjørt og litt mer senk så blir den gryym hehe. haha, e kan ikke ha mer enn 2 altså e å dama da, men ikke fler da ødelegge e heilt bua mi:( har du kjøpt valse da eller? e må valse sjøl, men e skal bare knekke kanten innvendig. håpe det e godt nåkk.. må skaffe meg en slik Stance merke.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå