Glema Skrevet August 8, 2012 Share Skrevet August 8, 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet August 8, 2012 Share Skrevet August 8, 2012 Kan vel kalle det der for en perfekt Touring! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet August 8, 2012 Share Skrevet August 8, 2012 Kan vel kalle det der for en perfekt Touring! Den har jo camping senk? Nesten iallefall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet August 8, 2012 Share Skrevet August 8, 2012 men er det 3-dørs touring? sliter med å se på skjermen her.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet August 8, 2012 Share Skrevet August 8, 2012 Er 5dørs stv..men den er vel bygget på ett sedan chassi eller no..leste iallefall at det var no galt med den der og han var ettersøkt i usa etc... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet August 8, 2012 Share Skrevet August 8, 2012 say w00t? synes dette var et kult bilde, kun en signatur, men fortsatt tøft! edit: greit å legge med bildet også.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet August 8, 2012 Share Skrevet August 8, 2012 Er iallefall det jeg har plukket opp for en stund siden..noen e30 elskere her vet nok mer... og ja det bildet var faktisk kult! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet August 8, 2012 Share Skrevet August 8, 2012 Har lest noko om det der eg og men husker ikkje kvar, trur det var ein russer... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet August 8, 2012 Share Skrevet August 8, 2012 Er du sikker på at det er denne Wicky? Jeg vet om en svenske som har hatt en M3 touring med samme farge fra mange år siden. Denne er det jo svenske skilt på også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet August 8, 2012 Share Skrevet August 8, 2012 jeg mener det var en russer/asiater i usa som hadde no problemer med en slik bil..men ser jo nå at denne har svenske skilt...kanskje det finnes flere slike? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet August 8, 2012 Share Skrevet August 8, 2012 Denne var med i bilsport nr 08/01, så det er ikke denne. Bygget sist på 90-tallet tror jeg den var. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haakon85 Skrevet August 8, 2012 Share Skrevet August 8, 2012 jeg mener det var en russer/asiater i usa som hadde no problemer med en slik bil..men ser jo nå at denne har svenske skilt...kanskje det finnes flere slike? Den du tenker på er vel den som har Alpinastriper på sidene. Litt flere bilder av den svenske: Må si jeg foretrekker vogna til söta bror, gjorde seg med M5-felger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet August 8, 2012 Share Skrevet August 8, 2012 Der løste vi den gåten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haakon85 Skrevet August 8, 2012 Share Skrevet August 8, 2012 Der løste vi den gåten \:D/ Og når vi først er inne på litt underlige E30 M3 varianter. Jeg vet ikke helt med dere, men jeg liker den faktisk. E30 Touring med Rondell d58 er jo aldri feil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet August 8, 2012 Share Skrevet August 8, 2012 Der løste vi den gåten \:D/ Og når vi først er inne på litt underlige E30 M3 varianter. [ Bilde ] Jeg vet ikke helt med dere, men jeg liker den faktisk. Haha, minner meg om en forkorta sport quattro I like! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå