skrammel Skrevet September 7, 2012 Share Skrevet September 7, 2012 Børsa mi da jeg var ung! [ Bilde ] [ Bilde ] [ Bilde ] Var en dyr affære.. Kw3 sett og BredenForged felger uten spesielt lav dollarkurs! du var vel strengt tatt ikke ung da heller, Jo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet September 7, 2012 Share Skrevet September 7, 2012 Gaaaaad Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DCA Skrevet September 7, 2012 Share Skrevet September 7, 2012 du var vel strengt tatt ikke ung da heller, Jo Duh... jeg syns jeg var ei BARNERÆÆV! Var vel omtrent samme alder som du er nå! haha! Vurderte å skrive det sånn "ung" men droppa det! Rote bort nesten 200k på en bil på 2 år - da er man for ung! haha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsi Skrevet September 7, 2012 Share Skrevet September 7, 2012 Gaaaaad [ Bilde ] den var digg<3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet September 7, 2012 Share Skrevet September 7, 2012 klasse og stil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsrh Skrevet September 7, 2012 Share Skrevet September 7, 2012 Gaaaaad [ Bilde ] Hellig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FTE Skrevet September 8, 2012 Share Skrevet September 8, 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lasseln Skrevet September 8, 2012 Share Skrevet September 8, 2012 Den sølvgrå er dødskul! Det er 535/540 med presse Ligger en liten film av bilen her: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet September 8, 2012 Share Skrevet September 8, 2012 Likte den røde meeget godt også!!! Hva heter den fargen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet September 8, 2012 Share Skrevet September 8, 2012 Jeg også likte godt den røde. Elskverdig farve. Men hvorfor i himmelens navn skal de ødelegge bilen med sort tak? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lasseln Skrevet September 8, 2012 Share Skrevet September 8, 2012 Likte den røde meeget godt også!!! Hva heter den fargen? Er det ikke Imolarød da? Mulig jeg er helt på bærtur, men jeg ville satt en knapp på Imolarød! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet September 8, 2012 Share Skrevet September 8, 2012 Det der er nok imolarot ja;) ikke mange rødfarger som er så rød som den;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lasseln Skrevet September 8, 2012 Share Skrevet September 8, 2012 Den er Imolarød ja, mere info finnes her: http://www.stancenation.com/forums/show ... n-Evosport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LasseEllingsen Skrevet September 8, 2012 Share Skrevet September 8, 2012 Syns den var rå med svart tak! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet September 8, 2012 Share Skrevet September 8, 2012 Den ene glossy røde fargen til Audi (den jeg hadde på min) er faktisk finere enn imola rød... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå