APedersen Skrevet November 2, 2012 Share Skrevet November 2, 2012 Enig EDIT: Litt OT men dere burde sjekke ut Tumblr, sinnsykt mye fete blogger Et eksempel: http://quality-smokes.tumblr.com/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet November 2, 2012 Share Skrevet November 2, 2012 Enig EDIT: Litt OT men dere burde sjekke ut Tumblr, sinnsykt mye fete blogger Et eksempel: http://quality-smokes.tumblr.com/ Bedre: www.assmatazz.tumblr.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet November 2, 2012 Share Skrevet November 2, 2012 Haha, to forskjellige Men tumblr i det hele Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet November 2, 2012 Share Skrevet November 2, 2012 liker min best... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet November 2, 2012 Share Skrevet November 2, 2012 Jada S5 har den grommeste fronten jeg har sett på lenge! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pitstop Skrevet November 2, 2012 Share Skrevet November 2, 2012 En kvenn av meg som jeg delte garasje med for et par år siden har denne Eneste bilde i farta, å litt skitten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hawkon88 Skrevet November 2, 2012 Share Skrevet November 2, 2012 Enig EDIT: Litt OT men dere burde sjekke ut Tumblr, sinnsykt mye fete blogger Et eksempel: http://quality-smokes.tumblr.com/ Noen som vet om det er muligheter for å kjøpe bildene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet November 2, 2012 Share Skrevet November 2, 2012 Kjøpe? Få dem i highres? En til med litt fete biler http://wealthy-motherfucker.tumblr.com/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwtussan Skrevet November 2, 2012 Share Skrevet November 2, 2012 Bladde gjennom noen gamle papir bilder. Da kom jeg over en bil jeg hadde for ca 15 år siden. Var en 85 mod 323i M-Tech med alt elektrisk, sports skinn int+++ (Siden det er papirbilder så er kvaliteten desverre ikke den beste.) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LasseEllingsen Skrevet November 2, 2012 Share Skrevet November 2, 2012 Steike den var feit! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fizn Skrevet November 2, 2012 Share Skrevet November 2, 2012 HVEM PÅ FORUMET!??!?!?!?!?! Husker ikke hva han heter på forumet, men han hadde vell en BMW 535 E39 prosjekt tråd. Grom bil det også forsåvidt, hehe. Skal ta å se om jeg finner noe! Edit: Se der ja... viewtopic.php?f=11&t=141239&hilit=BMW+535+E39 Fant ett bilde til av Merca og en Amazon han har/hatt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silverboy Skrevet November 2, 2012 Share Skrevet November 2, 2012 Bladde gjennom noen gamle papir bilder. Da kom jeg over en bil jeg hadde for ca 15 år siden.Var en 85 mod 323i M-Tech med alt elektrisk, sports skinn int+++ (Siden det er papirbilder så er kvaliteten desverre ikke den beste.) [ Bilde ] [ Bilde ] [ Bilde ] Rått! Man veit man har gjort noe riktig når det er skamfett også 15 år etter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet November 2, 2012 Share Skrevet November 2, 2012 Bladde gjennom noen gamle papir bilder. Da kom jeg over en bil jeg hadde for ca 15 år siden.Var en 85 mod 323i M-Tech med alt elektrisk, sports skinn int+++ (Siden det er papirbilder så er kvaliteten desverre ikke den beste.) [ Bilde ] [ Bilde ] [ Bilde ] Rått! Man veit man har gjort noe riktig når det er skamfett også 15 år etter Er vel stort sett det som er påpp i dag, det de/vi holdt på med back in the days. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Erik- Skrevet November 2, 2012 Share Skrevet November 2, 2012 Bladde gjennom noen gamle papir bilder. Da kom jeg over en bil jeg hadde for ca 15 år siden.Var en 85 mod 323i M-Tech med alt elektrisk, sports skinn int+++ (Siden det er papirbilder så er kvaliteten desverre ikke den beste.) [ Bilde ] [ Bilde ] [ Bilde ] Rått! Man veit man har gjort noe riktig når det er skamfett også 15 år etter Er vel stort sett det som er påpp i dag, det de/vi holdt på med back in the days. One Word.. Perfect!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwtussan Skrevet November 3, 2012 Share Skrevet November 3, 2012 Bladde gjennom noen gamle papir bilder. Da kom jeg over en bil jeg hadde for ca 15 år siden.Var en 85 mod 323i M-Tech med alt elektrisk, sports skinn int+++ (Siden det er papirbilder så er kvaliteten desverre ikke den beste.) [ Bilde ] [ Bilde ] [ Bilde ] Rått! Man veit man har gjort noe riktig når det er skamfett også 15 år etter Ja bilen var fin den. Men så fikk jeg lyst på 325i cab, dette var jo akkurat i den tiden at plastikk av overdimisjonert størrelse var inn. Så da ble jo cab'en dresset opp i plastikk. Bilen ble fin den, men har nok ikke gått for slik plast i dag.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå