Frode D Skrevet Februar 17, 2011 Share Skrevet Februar 17, 2011 18×10.5 CCW LM20 w/255/35/18 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Februar 17, 2011 Share Skrevet Februar 17, 2011 for min del så det ut som en helt orginal bil med andre hjul, nokså kjedelig Helt enig!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet Februar 17, 2011 Share Skrevet Februar 17, 2011 jaaaaada, bare mobb i vei dere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Februar 17, 2011 Share Skrevet Februar 17, 2011 Nydelige hofter For min del blir senka Evo litt feil da.. Hver gang jeg tenker Evo så tenker jeg skogsveier og airborne ftw Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Februar 17, 2011 Share Skrevet Februar 17, 2011 Nydelige hofter For min del blir senka Evo litt feil da.. Hver gang jeg tenker Evo så tenker jeg skogsveier og airborne ftw Er på en måte enig.. Blir mye det samme med Impreza Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet Februar 18, 2011 Share Skrevet Februar 18, 2011 Alle er sikkert posta før men eg lika dei iallefall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet Februar 18, 2011 Share Skrevet Februar 18, 2011 Nydelige hofter For min del blir senka Evo litt feil da.. Hver gang jeg tenker Evo så tenker jeg skogsveier og airborne ftw helt enig, å grisesenke lancer/impreza blir dumt, det er jo helårsbiler som skal brukes på både rallyetapper og isbaner o.l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet Februar 18, 2011 Share Skrevet Februar 18, 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet Februar 18, 2011 Share Skrevet Februar 18, 2011 Nydelige hofter For min del blir senka Evo litt feil da.. Hver gang jeg tenker Evo så tenker jeg skogsveier og airborne ftw Er på en måte enig.. Blir mye det samme med Impreza så sinnsykt deilig bil, får lyst på impreza selv når jeg ser sånt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Februar 18, 2011 Share Skrevet Februar 18, 2011 Alle er sikkert posta før men eg lika dei iallefall DETTE var en E30 helt etter min smak Mist banneren, så er du der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayen Skrevet Februar 18, 2011 Share Skrevet Februar 18, 2011 NY? Ka heter disse felgene ? Vet det er Hartge men får man tak i slike enda? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet Februar 18, 2011 Share Skrevet Februar 18, 2011 Alle er sikkert posta før men eg lika dei iallefall DETTE var en E30 helt etter min smak Mist banneren, så er du der Heilt einig, streamer/banner tar ikkje seg ut på bilar med skilt på men i racing/drifting synst eg det er ganske fett. Men det er jo ein heilt annen kategori Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet Februar 18, 2011 Share Skrevet Februar 18, 2011 enig Ole, men samtidig er det jo kult hvis banneren ikke er så "stor" da.. litt reklamer for et firma går jo greit, hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet Februar 18, 2011 Share Skrevet Februar 18, 2011 enig Ole, men samtidig er det jo kult hvis banneren ikke er så "stor" da.. litt reklamer for et firma går jo greit, hehe Eg for min del synst Powerdrift streameren er feit sjølv om den tar 1/3 av ruta Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ørjan^^ Skrevet Februar 19, 2011 Share Skrevet Februar 19, 2011 Ka heter disse felgene ? Vet det er Hartge men får man tak i slike enda? Hartge Classic heter disse felgene. Disse fåes kjøpt hos http://www.felgen-garage.de/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå