SN_Performance Skrevet Februar 19, 2011 Share Skrevet Februar 19, 2011 Ka heter disse felgene ? Vet det er Hartge men får man tak i slike enda?Hartge Classic heter disse felgene. Disse fåes kjøpt hos http://www.felgen-garage.de/ De heter Hartge Design D Classic er ett annet design fra Hartge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Februar 19, 2011 Share Skrevet Februar 19, 2011 Ja, senka Impreza blir helt feil... meh Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
svartbekk Skrevet Februar 19, 2011 Share Skrevet Februar 19, 2011 syns det er kult jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ynot Skrevet Februar 20, 2011 Share Skrevet Februar 20, 2011 noen jeg fant igårkveld ☺ feet cl500 som sto tilsalgs på Finn 57 Bel Air med luftfjæring og blower ☺ artig boble variant ☺ denne syveren har vært postet før,men tror ikke jeg har sett akkurat dette bildet? CLS er bare fett da ☺ syvere ☺ litt fet Auda ☺ laaaav Lexus ☺ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Februar 20, 2011 Share Skrevet Februar 20, 2011 CLS er det feiteste i verden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ynot Skrevet Februar 20, 2011 Share Skrevet Februar 20, 2011 litt mere ☺ Cl'en fra Finn igjen ☺ samme Bel Air'en ☺ greit lav e39 ☺ har en ting for laaave Cls'er ☺ Datsun zx er jo kult ☺ noe lav Porche... ☺ Passat CC ble jo tøff ☺ tror ikke jeg har sett dette bildet av denne e39'en før? ☺ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Februar 20, 2011 Share Skrevet Februar 20, 2011 Å grom Porsche 356 da, ikke feil den Datsun eller. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet Februar 20, 2011 Share Skrevet Februar 20, 2011 Å grom Porsche 356 da, ikke feil den Datsun eller. x2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet Februar 21, 2011 Share Skrevet Februar 21, 2011 Å grom Porsche 356 da, ikke feil den Datsun eller. x2 Den "bobla" også er jo nydelig! Et par av de CLS'ene var litt over the top, men skikkelig fete biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ynot Skrevet Februar 21, 2011 Share Skrevet Februar 21, 2011 litt ennda mer fler min første bil var en slik,dvs ikke hatchback da, men en knall gul 74 modell Kadett 2 dørs ☺ men gt/e'ene er jo fete uansett da noen Rollers på fete og dyre hjul vil jeg mene? denne jaggen har jeg jo sett noen andre bilder av i denne tråden, men den er jo hel maffia ☺ en Yogu/toga/jugo/yogu?? litt kul var den nå iallfall ☺ noe lav 3'er... luftfjæring ja, men den her ligger helt nedpå rammen på dette bildet... stanceworks UK treff ☺ mercedes gullwing rakett!!! ☺ Barsk SLC ☺ lowrider ikke stance sånn sett gjerne? meen barskt ☺ how low can you go ☺ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Februar 21, 2011 Share Skrevet Februar 21, 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Februar 21, 2011 Share Skrevet Februar 21, 2011 Kult bilde hvem sin E30 er det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet Februar 22, 2011 Share Skrevet Februar 22, 2011 Ein lokal bil som dukka opp på eit SFJ Gatebil treff i 2009, om den passe inn her veit eg ikkje men synst den er kul Også selfølgelig denne E30 cab`n som er eit smykke, er også ein lokal helt. Mange av dokke har sikkert sett denne før... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hifonic Skrevet Februar 22, 2011 Share Skrevet Februar 22, 2011 Bilde av min nåværende bil. Coilovers justert helt ned og fortsatt sitter ikke stuket helt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Februar 22, 2011 Share Skrevet Februar 22, 2011 hahaha den var rå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå