Gå til innhold

litt snadder for øyet til mannfolk med bein i nesa (kun stanceworks)

Anbefalte innlegg

Banner gjerne litt i kirka jeg! :) Er vel ikke noe værre å poste bilde av Mercedes enn f.eks Porsche, Jaguar osv?

Mercedes lager brae biler etter mitt syn. Hadde ikke tenkt så lenge om jeg hadde fått valget mellom en E36 med senk og fine felger eller en W124 med tilsvarende mods. Hadde valgt W124. LETT! :)

k9epiuj97rwnpttpsyvm.jpg

rg7gr4d8c7wymcqkljib.jpg

l8il8hsgxf0eyqhmthxo.jpg

lqlylxloyo2qdx725fe1.jpg

yavxa8ytzwlos3vs9pzz.jpg

914asi7w41j9ujfh33ax.jpg

x9e7mtdkuzax5ry1dobo.jpg

9q7cwrcs7ol27qrmuzue.jpg

h21ii2r38kat26e1xuto.jpg

ulqyikr66zbjb8fwqztg.jpg

nicfkcsahq9wyu4sbnpb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke så veldig fan av 190E egentlig. Er noe med den jeg ikke liker helt, men greier ikke helt å sette fingeren på hva det er. ;)

W124 har jeg hatt tidligere og S210 har jeg nå. Fantastisk gode biler å kjøre.

Mange sier de er elendig på vinterføre. Har ikke stått fast en eneste gang i vinter, å jeg bor på toppen av en 100-150 meter lang bakke med 10% stigning. Opp og ned så å si hver dag på is, snø, sørpe, you name it! 8)

Kunne godt ha tenkt meg en Brabus-leppe på S210en, men de er desverre klin umulig å oppdrive.. :(

fp7d58xt93qyle2id597.jpg

1ocyc6npv579sy869y05.jpg

Slenger inn et bilde av min tilslutt. 8) Bakenden kommer litt lenger ned til sommeren. :)

sd7e59skqfrizwejd5yx.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

W210 E55 AMG i sort med store AMG-felger = Drømmebil :) Syns også racingmaskinene til Mercedes alltid ser skikkelig deilige ut. Samt 90-talls S-klassen og CL coupé - med V12ere og stuk er de helt skamråe...

Nyeste SL 65 AMG Black Series og CLK 63 AMG Black Series er også biler som får hjertet til å pumpe mye raskere, uten tvil! SLen ser jo ut som en psykisk avdeling innsatt på steroider...

Skulle ønske BMW lagde noen like sinnsvake biler og (M3 GTS er vel det nærmeste man kommer de siste åra, men mangler fortsatt 200 hk, noe som sier litt om disse AMG-ene...):

mercedes-benz-sl-65-amg-black-series.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du liker targaen altså? Jeg synes det er noe av det styggeste Porsche har levert.

Vanligvis synes jeg ikke de er no, men denne var lekker. Mulig det bare var et heldig bilde :) Den lyseblå var selvfølgelig også helt rå!

Mercedes har mye tøft!

De gamle Larsinnj linket til har jeg sansen for :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AAAAAH.....gode gamle mercer...Er egentlig en mercemann jeg...Aldri no problemer med mercene jeg har hatt mens bimmerne alltid har føkka opp hverdagen min...

Den nederste merca der har ikke elektriske gardiner...Den har hydrauliske gardiner..originalt...Og understellet er også hydraulisk originalt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...