wicky124 Skrevet Mars 17, 2011 Share Skrevet Mars 17, 2011 er merkelig det der...folk med e30 skal hakke ned på alt annet... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet Mars 17, 2011 Share Skrevet Mars 17, 2011 Ikke jeg Liker de merce'ene og 240'ene på forrige sia her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitrox111 Skrevet Mars 17, 2011 Share Skrevet Mars 17, 2011 Et par Ulefoss biler der jo ;p Di 2 mercene på grasset.. Passe lave (sølv på b2 og blå på b1) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet Mars 17, 2011 Share Skrevet Mars 17, 2011 er merkelig det der...folk med e30 skal hakke ned på alt annet... frustrasjon kalles det, forståelig nok Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet Mars 17, 2011 Share Skrevet Mars 17, 2011 er merkelig det der...folk med e30 skal hakke ned på alt annet... frustrasjon kalles det, forståelig nok Merkelig att dokke 2 er rota til alt ondt her på bimmers Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mars 17, 2011 Share Skrevet Mars 17, 2011 ole...gå og jukk på e30 din...HAHAHAAH vi er ikke roten til NOE ondt...vi er ondskapens mordere....planen er å drepe alle e30...hahaha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet Mars 17, 2011 Share Skrevet Mars 17, 2011 Går ikke an å bry seg om uttalelser fra de som setter E65 og gamle mærsjer høyest på lista. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Mars 17, 2011 Share Skrevet Mars 17, 2011 De gamle merca er gromme med litt senk og felger, trenger ikke akkurat og gjøre så mye med de for at dem skal bli gromme, som f.eks bmw Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mars 17, 2011 Share Skrevet Mars 17, 2011 E65 er størst...og gamle mercer rocks Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Mars 17, 2011 Share Skrevet Mars 17, 2011 mens e30 med m-tech er ikke som å style en gris, var jo ingen styling på den heller? merkelig at de med den styggeste BMWn som er laget skal være så kjepphøye på bimmers, hehe. Har jeg nevt noe om styling? Er ikke å være kjepphøy bare fordi jeg har annen smak enn deg.. er merkelig det der...folk med e30 skal hakke ned på alt annet... Du skal vel ikke akkuratt snakke så høyt, når det kommer til akkuratt det.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet Mars 17, 2011 Share Skrevet Mars 17, 2011 Jeg har en 85 123 300tdt stående, som utenpå er nesten strøken. Gulv derimot, er det dårlig med. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mars 17, 2011 Share Skrevet Mars 17, 2011 mens e30 med m-tech er ikke som å style en gris, var jo ingen styling på den heller? merkelig at de med den styggeste BMWn som er laget skal være så kjepphøye på bimmers, hehe. Har jeg nevt noe om styling? Er ikke å være kjepphøy bare fordi jeg har annen smak enn deg.. er merkelig det der...folk med e30 skal hakke ned på alt annet... Du skal vel ikke akkuratt snakke så høyt, når det kommer til akkuratt det.. hehe nei skal vel ikke det...men jeg hakker KUN ned på en bilmodell...e30 eiere hakker ned på alt annet...verden har kommet LANGT siden e30 så dagens lys....verden har også kommet langt siden e65 kom på markedet...og det finnes MANGE biler som er langt bedre enn sjuern min...men hey...sjuern min er bedre enn e30 any given day Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet Mars 17, 2011 Share Skrevet Mars 17, 2011 wicky: Les igjennom kor mange av inlegga dine som er negativt retta Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Mars 17, 2011 Share Skrevet Mars 17, 2011 Jeg hakker ikke på alt annet, men 240, de har jeg aldri likt og kommer aldri til å like - uansett.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Mars 17, 2011 Share Skrevet Mars 17, 2011 mens e30 med m-tech er ikke som å style en gris, var jo ingen styling på den heller? merkelig at de med den styggeste BMWn som er laget skal være så kjepphøye på bimmers, hehe. Har jeg nevt noe om styling? Er ikke å være kjepphøy bare fordi jeg har annen smak enn deg.. er merkelig det der...folk med e30 skal hakke ned på alt annet... Du skal vel ikke akkuratt snakke så høyt, når det kommer til akkuratt det.. hehe nei skal vel ikke det...men jeg hakker KUN ned på en bilmodell...e30 eiere hakker ned på alt annet...verden har kommet LANGT siden e30 så dagens lys....verden har også kommet langt siden e65 kom på markedet...og det finnes MANGE biler som er langt bedre enn sjuern min...men hey...sjuern min er bedre enn e30 any given day Sammenlikner en e65 med en e30, haha at det går ann.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå