Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sosial intelligens, det trur jeg det ikke er mye av hos hu Crazygirl. Man ser jo på alt hun skriver at hun har psykisk problemer.

Og det at hun nå prøver og late som om alt var en liten spøk eller hva hu kaller det er enda sykere. Noen må hjelpe dette menske! Crazygirl. Var jeg deg. Ville jeg oppsøkt en psykiater eller noe veldig fort.

for dette mener jeg er heeeeelt på tryne:P

• Svar 191
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Skrevet

Latterligste svaret ever Crazy. Steng ho ute å få dette ut av verden. Jeg må si at på grunn av dette synes jeg at Gubben er eeeenda mere velkommen til dette forumet! (:

Skrevet

Hvis hun faktisk har mytomani bør folk ikke slenge for mye dritt heller, da hun kan bli selvdestruktiv.

Men fy faen folk har lett for å slenge dritt mot en person de aldri har møtt før! Som om alle her er 100% ærlige mennesker som aldri har gjort noe galt. Velkommen til internett, I guess.

Skummelt hvor enkelt det er å begynne å lynche folk. Bare en person starter, ruller snøballen. Det syns er jeg MYE mer kvalmende enn selve løgnen i utgangspunktet! Faen ikke mange her i tråden som skal snakke om voksne folk når de ikke har kommet forbi ungdomsskole nivået selv.

(eh nei, jeg har ikke samme IP som Crazy:p )

Skrevet
Hvis hun faktisk har mytomani bør folk ikke slenge for mye dritt heller, da hun kan bli selvdestruktiv.

Men fy faen folk har lett for å slenge dritt mot en person de aldri har møtt før! Som om alle her er 100% ærlige mennesker som aldri har gjort noe galt. Velkommen til internett, I guess.

Skummelt hvor enkelt det er å begynne å lynche folk. Bare en person starter, ruller snøballen. Det syns er jeg MYE mer kvalmende enn selve løgnen i utgangspunktet! Faen ikke mange her i tråden som skal snakke om voksne folk når de ikke har kommet forbi ungdomsskole nivået selv.

(eh nei, jeg har ikke samme IP som Crazy:p )

Veldig enig i det du sier. Jeg har fulgt tråden, men hadde egentlig ikke tenkt til å svare her.

Greit at jenta har gjort noe dumt hvis det ikke er sant det hun la ut. Men de fleste som svarer her er ikke stort bedre selv. Snakker om å henge ut personer osv.. Syns det har vært noen ville innlegg her. Kanskje spesielt fra èn som var innpå å kalte seg selv advokat...

Greit at det er et åpent forum, men mobbing er vel ikke tillatt likevel? Ikke rart flere tidligere brukere kaller dette forumet for useriøst.

Syns moderatorene burde ha kommet på banen for lenge siden og stengt tråden.

Skrevet

Det er jo fullt fortjent når man oppfører seg på denne måten!

Hva med den stakkars mannen som blir anklaget for sex trakkasering. Nei fy f**n.

Skrevet
Det er jo fullt fortjent når man oppfører seg på denne måten!

Hva med den stakkars mannen som blir anklaget for sex trakkasering. Nei fy f**n.

Så hvis du har gjort noe galt så er det fritt frem for alle sammen å lynche deg så mye dem orker, fordi "du har oppført deg sånn"?

Forsvarer ikke sex trakasseringsanklagen, men syns det blir altfor drøyt at alle som ikke har noe med saken å gjøre skal føle at det er rett og fortjent at hun blir tynt. Makan...

Skrevet

Driter man seg så loddrett ut så det der i et forsøk på å sverte en annen person, så må en tåle og høre det i ettertid.

En kan ikke gå rundt og si ting en ikke kan stå for når alt kommer til alt, og i ettertid slippe unna helt i stillhet, rett og slett.

Er ikke snakk om å tyne noen for feil som personen har gjort, men akkurat det en må tåle når en i ettertid ikke engang kan innrømme løgnen.

Hva koster det egentlig å si "Hei jeg dreit meg ut, beklager alle sammen"?

Etter det sirkuset hun har stelt i stand, så er dette bare rett og rimelig.

Eller vil du nesten oppfordre til at slikt skjer igjen? Er vi tjent med det?

Tror ikke det du...

Men igjen, hadde personen skjerpet seg og oppført seg fremover så hadde ikke jeg hatt noe problem med å ha personen her.

Det er ikke snakk om et angrep på person, men rettet mot handlinger utført siste dager på forum av personen.

Skrevet

Jeg sa at jeg burde kanskje bli advokat, ikke at jeg var det. det var mest rettet til mine forsøk på å metodisk framstille "pros and cons". og du, det var mest morsommt ment.

Skrevet

helt enig med Snusfenrik der. når hun faktisk har lagt dette her ut på et åpent forum for å drite ut gubben, og vil ha folk sin sympati. så er det f**n meg ikke bedre å lyve om noe å deretter bare dra det enda lengre, da må hun klare å tåle etpar inlegg der folk synes at hun ikke er velkommen visst hun fortsetter slik, og hun har bare balla mer og mer på seg når hun i begynnelsen kunne bare latt det være med å beklage seg..

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...