Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Hmmm...Okei...

PM nr 1---> Hey bebi;)Tror jeg så deg utafor KBS sentert,,fy fader sier jeg bare.Hvis du trenger hjelp med bil så skal jeg love deg at jeg står der med engang.Sånne damer vil jeg ha!Og du hadde garantert falt for meg,jeg har alt...21 cm hele veien..Så hvis du vil så ring meg....Skal love deg en natt du ALDR glemmer.

Hei, jeg er en desp faen. Tror jeg så deg en plass. Jeg vil ha meg noe. Kan hjelpe deg å skru hvis du gjengjelder tjenesten. Du hadde falt pladask for meg for jeg har en ganske gjennomsnittlig stor k*k. Jeg er en veldig optimistisk person ( :P )

Hahaha;) Se her ja:)

• Svar 191
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Skrevet

Vedkommende har synket veldig lavt gjennom å sende en slik PM. Mer enn det er det vel ikke å si.

Og helt feil strategi hvis du faktisk er interessert i ei dame på mannsdominert forum... Men faen da, slike PM's tror jeg ingen jente uansett type ville likt...!

Skrevet

herregud for en taper, hvis du har vondt i rognåpsan eller noe som gjør at du må synke så lavt(hvis det ikke er kødd) så fjern den da vel, blir bare lei meg hvor desperate enkelte kan bli, det fins viktigere ting her i livet

Skrevet

Det er bra du har tatt kontakt med moderatorene. Slike ting er faktisk grunn nok til å stenge vedkommende ute fra forumet. Bildet av tjukkasen var ganske kvalmt. Her satt jeg og spiste :-&

Skrevet

Jeg går ut med brukernavn her inne nå.(fatken og gubben) Det er 2 profiler men det er samme person!!Så det er disse 2 profilene som har sendt meg ekle og slibrige pm her inne.Fikk et par pm i går kveld som jeg har vært til politiet med i dag da jeg faktisk ble skremt at en gammel mann kan holde på sånn.

Dette er et BILFORUM.

Skrevet

Kan virke som at crazygirl er ute etter å "ta" gubben og de ja. Moderator/Admin kan vel kontrollere fakta i denne saken, så det ikke blir spekulasjoner.

Skrevet

Mulig du trur at DU har kødda med noen ved å svare. Men jeg tror heller det er noen som har kødda med DEG. med mindre du skal ha meg til å tro at noen i total alvorlighet har skrevet ting som "jeg har 21cm" på en pm og "en natt du aldri glemmer".

Men fint om "Gubben" kommer på banen, men det skal sies at jeg satser penga mine på han. nok en gang.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...