Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Screenshot av innboks med leselig tekst om både avsender og innhold er påkrevd i dette tilfellet. HVIS det skulle vise seg at gubben HAR skrevet dette på en PM fortjener han å drites ut. Dersom crazygirl IKKE ønsker å ta screenshot (regner med pm er ivaretatt i og med at saken er politi anmeldt) vil jeg tro saken iallefall for forumet sin del tipper i gubbens favør.

Dette er nå en sak om å gjenvinne sitt gode rykte for begge parter. i mine øyne at least.

• Svar 191
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Skrevet

Er med på PenguiN's resonement.... et enkelt screenshot er gjort på 30 sek, og kan enkelt styrke trådstarters sak 500%.

Ble smått sjokkert når jeg leste den andre salgstråden nå i etterkant, vet ikke helt hva jeg skal tro..

Skrevet

Emne: Bebi

Fra: Gubben

Sendt den: Man Mar 22, 2010 20:51

Til: Crayzygirl

Melding

Hey bebi;)Tror jeg så deg utafor KBS sentert,,fy fader sier jeg bare.Hvis du trenger hjelp med bil så skal jeg love deg at jeg står der med engang.Sånne damer vil jeg ha!Og du hadde garantert falt for meg,jeg har alt...21 cm hele veien..Så hvis du vil så ring meg....Skal love deg en natt du ALDR glemmer.

Skrevet
Screenshot av innboks med leselig tekst om både avsender og innhold er påkrevd i dette tilfellet. HVIS det skulle vise seg at gubben HAR skrevet dette på en PM fortjener han å drites ut. Dersom crazygirl IKKE ønsker å ta screenshot (regner med pm er ivaretatt i og med at saken er politi anmeldt) vil jeg tro saken iallefall for forumet sin del tipper i gubbens favør.

Dette er nå en sak om å gjenvinne sitt gode rykte for begge parter. i mine øyne at least.

Emne: Bebi

Fra: Gubben

Sendt den: Man Mar 22, 2010 20:51

Til: Crayzygirl

Melding

Hey bebi;)Tror jeg så deg utafor KBS sentert,,fy fader sier jeg bare.Hvis du trenger hjelp med bil så skal jeg love deg at jeg står der med engang.Sånne damer vil jeg ha!Og du hadde garantert falt for meg,jeg har alt...21 cm hele veien..Så hvis du vil så ring meg....Skal love deg en natt du ALDR glemmer.

Skrevet

Ja jo, men det der kan jo enhver bruker redigere til :wink:

Tror det som menes over med print screen er å ta bilde av skjermen, ikke kopiere teksten(det kan, som nevnt, enhver endre på). Altså trykke på Print Screen(PrtScr på enkelte tastatur)-knappen.

Deretter lime inn i paint, photoshop eller et annet bildebehandlingsprogram. Man kan enkelt laste opp bildet her på bimmers.no eller man kan bruke imageshack.us, photobucket osv.

(ikke ment som angrep om du tar det slik, bare rettledning)

Eksempel:

ubkluqsqp58deemmpzs3.jpg

Skrevet

For dere som følgte på den andre saken som bare var tull fra a til å, og ikke hadde noe som helst med virkeligheten å gjøre.

Hun fant ut at å gå på tynn is er farlig, så derfor slettet hun alle sine inlegg, og deretter starte en ny tråd om at jeg er en sexgærning

er å gå over streken. Hennes utsagn er at det er anmelt til politi og adm. etter å ha hvært i kontakt med adm, så har ikke dem fått noen meldinger.

Dama er kun ute etter hevn, det neste blir vel en tråd om voldtekt eller noe.

Det her skal være et forum for bil og bilhold ikke et forum for bakvaskelse og sladder.

Crazygirl bør søke råd hos psykiater og ikke på bilforum.

Det er i grunnen rart at så mange trur på henne etter den forrige tråden hennes.

Skrevet

Kan ADMIN komme på banen å kommentere saken ? Gunnar? er det motatt noe PM? hvorfor får vi ikke screenshot? hvem er egentlig gubben *the julekalender forteller stemmen* heahea

Skrevet

Dette er forøvrig en fin mulighet for gubben og evt KONTRE med å legge ut screenshot av PM fra admin hvor admin IKKE kan se å ha motatt noe pm fra crazygirl! :) *raising the stakes*

Wich ever one comes first sier nå bare jeg!!

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...