PenguiN- Skrevet Mars 23, 2010 Skrevet Mars 23, 2010 Etter å ha forstørret bildet kan jeg si følgende. (med mindre crazygirl sin PM er sendt til en moderator, og ikke gunnar admin, men man skulle jo tro at di hadde gidd beskejd videre til gunnar i såfall) Gubben: Crazygirl
Deep Dish Skrevet Mars 23, 2010 Skrevet Mars 23, 2010 Jaja.. Mye rart.. Crazygirl virker mer som en fjortis enn en voksen jente på over 30..
Glenn-Andre Skrevet Mars 23, 2010 Skrevet Mars 23, 2010 ville ikke kalt ett hunnkjønn på over 30 for jente, Dame eller Kvinne passer bedre
Hawkon88 Skrevet Mars 23, 2010 Skrevet Mars 23, 2010 gubben.. Jeg tror crazygirl utspilte sin rolle i den forgje tråden. Spesielt når hun begynner å slette innleggene sine osv. At hun deretter starter denne tråden syns jeg virker spesielt. Hun bruker først forumet for å fortelle alle at "noen" sender henne slibrige meldinger. Deretter vil hun først ikke ut med navn, deretter er det du som har sendt pm om "at du kan gi henne en natt hun aldri glemmer, og at du har sett henne på kjøpesenteret og at du syns hun var digg". Jeg vet ikke med dere andre, men jeg pleier å møte de jeg handler bil av, uten at de har på seg en papirpose på hodet. Noe som egentlig sier at dere har sett hverandre før. Om hun er pen, og dere har telefonnr til hverandre osv(etter bilkjøpet), hvorfor skulle du da sende pm? Hvorfor skulle du ønske å ha mer kontakt med henne ettersom dere tydeligvis er uvenner? Jeg vedder på at pmen fra gubben kun er oppdiktet i et desperat forsøk på å sværte han, som nå backfired på crazygirl.. Nesten som paradise hotell dette!
R Andersen Skrevet Mars 23, 2010 Skrevet Mars 23, 2010 Jeg har heller ikke fått noen PM fra Crayzygirl, så da må hun evt. ha sendt det til Maze, Space eller Nautiluz...
Mexos Skrevet Mars 23, 2010 Skrevet Mars 23, 2010 Dette begynner å bli for dumt. Hvis du trenger navnet hennes Penguin kan du sende meg Pm. Jeg har nr hennes da hun tidligere har handlet av meg. Legger det ikke ut her i tråden. Kan legge til at hun virket som en trivelig dame når jeg møtte henne, så forstår ikke vitsen i å drite seg ut på denne måten på nettet
mAZE Skrevet Mars 23, 2010 Skrevet Mars 23, 2010 ja jeg har heller ikke fått noe PM. Så eneste som duger her er det screenshots.
Jakka Skrevet Mars 23, 2010 Skrevet Mars 23, 2010 Syntes dette her ble litt morsomt å lese på egentlig At Crazy skal prøve å latterlig gjøre Gubben og bare blir "latterlig gjort" selv er jo litt komisk, jeg holder med Gubben (I denne saken også). med mindre at Crazy klarer å motbevise med SS av pm, men det er jo litt tvilsomt at det kommer til å skje (:
HotBmw Skrevet Mars 23, 2010 Skrevet Mars 23, 2010 Se her ja..Noen som er uenig ja. Hvor har det blitt av trådstarteren da?Hahaha
HotBmw Skrevet Mars 23, 2010 Skrevet Mars 23, 2010 Den bimmern det er snakk om vet jeg av.Rå farge på den bilen:D Så grattis med tøff bil da Gubben:D
Crayzygirl Skrevet Mars 23, 2010 Forfatter Skrevet Mars 23, 2010 JAJAJAJA!!!!!!!!!!! TRO HVA DERE VIL!!
Anbefalte innlegg