Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fins da mange strøkene M3 E30 har til lands. De fleste M3 E30 er strøkene og tatt vare på/ restaurert.

Har man penger nok å setter denne bilen på "hylla" noe år, kan man kansje få noen kr ekstra.

M3 E46 kan ikke sammenlingnes nei.

Nå har disse bilen fått helte status pga de har blitt brukt til opp, i rally, racing osv. Så godt at ikke alle samler og ikke bruker disse bilen. :D

• Svar 46
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Dere får si hva dere vil om saken, men å legge en halv million kroner på bordet for en bil som såvidt har servostyring og el vinduer det er latterlig i mine øye. uansett kult status på den aktuelle bilen. Jeg ville mye heller kjøpt E65 7 serie OG fortsatt hatt 100 000,- å bruke på felg,senk,sot og en heftig runde på byen. Men det er nå meg, så får den som vil, la seg rane på høylysdag med ett håndtrykk.

Kjøper du deg en e-65 så skal du være forbredt på å bli rana! Jeg har solgt 2 sånne og begge har vi måtte byttet girkasse +++ på. Tror regningen enten på 150-200 når vi var ferdig med begge bilene. eneste jeg skal bruke en sånn til er som moring til båten hvis jeg noen gang får meg båt. Litt spøk, men jeg hadde ALDRI kjøpt en sånn bil uten garanti.

Tilbake til bilen så er det kanskje en høy pris, men jeg sikker på at blir solgt. Eier av bilen har vært en av Norges besteselgende BMW/Nissan selger i 20 år og han hadde senest i fjor sommer en som var villig til å betale 500 for den, men han ville ikke selge. Blir spennende å se.

Skrevet

tror ikke du har noe med hva andre mener sin bil er verdt. pass dine egne saker!

Å jasså.

Hadde den stått her og ikke i en butikk, så hadde jeg ikke utalt meg. Jeg skriver ikke den burde ingen handel og at jeg har hatt sånn til mye mindre osv.

Jeg bare syns det var å drømme, noe også de fleste syns, men markede som bestemmer dette.

Men har jeg tråkka noen på tærne her eller??

Skrevet

lol tipper det var selger der,som ville spy litt galle.

Den dagen en E30 er verdt en halv million kroner,er dagen da det i det minste bør være slutt på bensin lovlig solgt.

Greit at det er en sport evo,men faen da.. Det er en E30.

selg den til en eller annen ung råner som monterer xenon og et turbokit i den for c.a 100.000,-

Eller lag spiker og glssfiberduk til båtsesongen.

Skrevet

er helt SJUKT hvor mye latterlige prisen folk forlanger for bilene sine for tida, kameleonlakka 2,3-16v mercedes 190e for 130 laken feks, må være flaut å legge ut for så høy pris? det koster jo trossalt å annonsere også, han bør heller selge bilen for 70 lapper og bli ferdig med det, enn å annonsere 70 år framover i tid for 200kr annonsa og aldri få solgt den

Skrevet

Må jeg legge det fram for dere enda en gang?

E30 M3 Sport Evo er lagd i 600 (SEKSHUNDRE) eksemplarer. E30 M3 er en bil med høy etterspørsel på verdensbasis.

Her er det ikke delene man kjøper, men eksklusiviteten, på tross at bilen har masse ekstra gromme deler som ble produsert i begrenset opplag.

Jeg sier igjen, prøv å sammelikn de med E46 M3 CSL, og trekk ifra i favør E30 at den er lagd i dobbelt så få eksemplarer og kostet mye mer enn CSL kontra den allminnelige kjøpekraften da den kom på markedet.

Det er også viktig å få med hvordan kjøpekraften er i forhold til at en std. E30 M3 selges for 200k. Har dere tenkt over hvor mye 200k tilsvarte for 10-15 år tilbake? Må ikke bare se på tallene isolert sett.

Jeg kan selge min E30 i dag å få igjen det samme som jeg ga for den, uten problem, men 23k i dag vil være tap i forhold til 23k i 2004.

Man får autentiske boliger fra før krigen i Oslo som koster over 12 milioner. Hvilken idiot hadde ikke heller da fått bygd seg en ny villa til tilsvarende kroner? Akkurat det samme.

Skrevet

Når folk betaler flere titalls millioner for dette artwork_images_424897081_484325_lawrence-glasson.jpg

Hvorfor ikke betale 0.5mill for 1 av 600 produserte E30 M3'er?

Bare for å sette ting i perspektiv.. :wink:

Skrevet
Når folk betaler flere titalls millioner for dette artwork_images_424897081_484325_lawrence-glasson.jpg

Hvorfor ikke betale 0.5mill for 1 av 600 produserte E30 M3'er?

Bare for å sette ting i perspektiv.. :wink:

Kunstsamlere er like gærne :lol:

Jaja helt høl i huet for meg både det at noen betaler millioner for et maleri og at noen vil ut med så mye for en E30... Snu og vend på det så mye du orker men det er fortsatt en E30 det er snakk om.

Meeeeeeeeen man skal ikke undervurdere det man kan kalle "modellentusiaster", som i mine øyne er fanatikere av en modell fra en produsent, som kan alt om modellen og ville solgt huset for å få kjøpt den råeste, sjeldneste versjon ;) Det finnes mange av de rundt i bilverdenen...

Man får autentiske boliger fra før krigen i Oslo som koster over 12 milioner. Hvilken idiot hadde ikke heller da fått bygd seg en ny villa til tilsvarende kroner? Akkurat det samme.

OK her begynner sammenligninga di å bli teit.

Skrevet

helt enig me oddis her. saker er jo nettopp sånn at det er ikke snakk om en "vanlig" e30 her, men en sport evo som er et samleobjekt.

håper selger får det han vil for bilen :)

Skrevet

Det vil vel være mer naturlig å sammenligne denne med en E30 da, enn en

den billigste E46 M3 som ikke er noe fint eksemplar i sin klasse.

Hvor får man egentlig en M3 E46 til 440k??

Skrevet

Jeg synes ikke bilen var så gærnt priset jeg. Sport Evo med "fornuftig" km-stand vokser ikke på trær, så 400K +/- er helt oppnåelig. En kjapp titt på mobile.de og autoscout24.de avslører jo relativt solide priser på uskrudde "vanlige" E30 M3, og en Sport Evo er uten tvil en investering for fremtiden :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...