M3 Yngve Skrevet Mars 24, 2010 Share Skrevet Mars 24, 2010 http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=21528557 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CeeKay Skrevet Mars 24, 2010 Share Skrevet Mars 24, 2010 Var vel en noe drøy pris ja.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Mars 24, 2010 Share Skrevet Mars 24, 2010 For den prisen får man jo E46 M3, muligens litt mindre "ikonstatus" på den, men det spiller keine kaserolle! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Mars 24, 2010 Share Skrevet Mars 24, 2010 For den prisen får man jo E46 M3, muligens litt mindre "ikonstatus" på den, men det spiller keine kaserolle! Gjør man seriøst det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet Mars 24, 2010 Share Skrevet Mars 24, 2010 For den prisen får man jo E46 M3, muligens litt mindre "ikonstatus" på den, men det spiller keine kaserolle! Gjør man seriøst det? Du kan få min m3 for den prisen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Just-turbodiesel Skrevet Mars 24, 2010 Share Skrevet Mars 24, 2010 den sport evoen var fin da, han er vel ute etter den rette mannen med lite gjeld Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Mars 24, 2010 Share Skrevet Mars 24, 2010 Ja man får en E46 M3 for den prisen, men en som vurderer E46 vurderer sannsynligvis ikke en E30 Sportevo... Ikke veldig mange åra siden man kunne få fine E30 M3 for ned mot 100K, men det kan vi bare drømme om nå. Er det egentlig så drøy pris da? Denne vil jo havne på noen titusener mer... Bilen er verdt det markedet er villig til å betale Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet Mars 24, 2010 Share Skrevet Mars 24, 2010 En E46 M3 kan ikke på noen som helst måte sammenliknes med en E30 M3 SPORT EVOLUTION!! Hadde du derimot samenliknet E46 M3 CSL, så ok, ennå om den er produsert i omtrent dobbelt så mange eksemplarer som E30n. Tar du E30ns status på verdensbasis kan det hele ikke sammenliknes. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Silver Skrevet Mars 25, 2010 Share Skrevet Mars 25, 2010 M3 sport evolution er jo en bil for spesielt interiserte med en fet konto Pris etter forespørsel/marked. Som Lars89 sier, den sorte havner jo på samme nivå. Men kostbart er det nok ja.. Tar nok litt tid før den der blir solgt, men den blir solgt til rett mann tilslutt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Mars 25, 2010 Share Skrevet Mars 25, 2010 Det er ikke mulig å sammenligne disse bilene, i mine øyne i hvertfall. En er sjelden, mens den andre går det 13 av på dusinet. Men man kan jo ha en E46 M3 (som etter E30 er den feteste M3'en) som bruksbil og Sport Evo'en som kosebil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
*MrB* Skrevet Mars 25, 2010 Share Skrevet Mars 25, 2010 Det koker ned til tilbud og etterspørsel. Det er få strøkne E30 M3'er igjen, og de har legendestatus blant mange entusiaster. Da blir prisen deretter. Personlig synes jeg denne var minst 200k for dyr, selv om det er en sport evo. Men så er jeg en av de som ikke ser det helt store med E30 (og E30 M3) heller. Kjekke biler, for all del, men ikke noe mer enn det i mitt hode. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Mars 25, 2010 Share Skrevet Mars 25, 2010 Ran selv om bilen er pen. Iogmed at det er folk som kan kreve slikt i norge tyder det på at det er for mange idioter her med for mye penger. La oss si at denne bilen blir solgt for den aktuelle prisen, så er den nye eieren uheldig og vraker bilen etter en uke. Kan han ikke da regne med å ha tapt fort 200 000kr? Jeg vil se det forsikringsselskapet som betaler ut over 400 000 for en slik bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Mars 25, 2010 Share Skrevet Mars 25, 2010 Dere får si hva dere vil om saken, men å legge en halv million kroner på bordet for en bil som såvidt har servostyring og el vinduer det er latterlig i mine øye. uansett kult status på den aktuelle bilen. Jeg ville mye heller kjøpt E65 7 serie OG fortsatt hatt 100 000,- å bruke på felg,senk,sot og en heftig runde på byen. Men det er nå meg, så får den som vil, la seg rane på høylysdag med ett håndtrykk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Mars 25, 2010 Share Skrevet Mars 25, 2010 lol, skal ha en halv mill og eneste de klarer å prestere å skrive er "Dette er kanskje Norges fineste BMW M3 Sport Evolution. " Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Mars 25, 2010 Share Skrevet Mars 25, 2010 De som vurderer å betale en halv million for en E30 M3 trenger kanskje ikke noe mer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå