Gislius Skrevet Mars 25, 2010 Skrevet Mars 25, 2010 Jeg syns det er trist at BMW går i den retning. Riktignok er det snakk om på en ny modell, men alikevel ligger røttene til drift på hjulene bak.. Jeg husker at BMW M sjefen sa følgende.. "En M-bil har hverken firhjulsdrift eller pustehjelp"... Den tiden er definitivt forbi, men la nå hvertfall bakhjulstrekken være fredet... http://www.bmw.no/no/no/newvehicles/mse ... lizer.html Triste saker! Som han ene her sa, snart kommer det vel et punkt der vi må ut me tri årslønner for å få en RWD bil..
EirikL Skrevet Mars 25, 2010 Skrevet Mars 25, 2010 Hvis BMW sender en bil ut på markedet med forhjulstrekk, forsvinner min respekt for sjefene nede i Bayeren! Nå har de strukket strikken med forskjellige håpløse biler, ala 5-serie GT og X6, og forhjulsdrift vil være spikeren i kista!
Lars89 Skrevet Mars 25, 2010 Skrevet Mars 25, 2010 Ser ikke det store dramaet i dette hvis det bare er et par mindre modeller. MB har jo gjort det med A/B-klasse. Men mister jo statusen som eneste folkelige bilprodusent uten fwd. Synd igrunn... Men til og med Aston Martin er kommet mer forhjulstrekk nå. Og Porsche med diesel... Det er nye tider
noekult Skrevet Mars 25, 2010 Skrevet Mars 25, 2010 Noen liker mora, andre liker dattera. Fortsatt BMW. nei, er nok bare du som er enig i den uttalelsen. Bmw eier vel Rolls royce enda, betyr det at det er bmw også? Neste mindre modellen (Ghost?) er jo basert på F01. Men tror ikke noen BMWer har Mini-deler i seg... Går begge veier disse plattformdelingene...
S.Arnesen Skrevet Mars 25, 2010 Skrevet Mars 25, 2010 Noen liker mora, andre liker dattera. Fortsatt BMW. nei, er nok bare du som er enig i den uttalelsen. Bmw eier vel Rolls royce enda, betyr det at det er bmw også? Neste mindre modellen (Ghost?) er jo basert på F01. Men tror ikke noen BMWer har Mini-deler i seg... Går begge veier disse plattformdelingene... Så derfor så er det en Bmw Ghost? Poenget mitt er det at selvom VW lager lamborgini, så er ikke en Gallardo en VW...
noekult Skrevet Mars 25, 2010 Skrevet Mars 25, 2010 Nei, men de bilene har så stor innflytelse fra sine eiere at de blir et produkt av VW, BMW osv. Mer har jeg ikke å si om saken...
Sjøbuse Skrevet Mars 25, 2010 Skrevet Mars 25, 2010 jeg også. bmw er bmw. mini er mini. et helt annet merke som ikke har noe med bmw å gjøre i det heletatt bortsett fra at de eies av bmw.
Bonden Skrevet Mars 25, 2010 Skrevet Mars 25, 2010 Sitat Det var mye bedre før, som på 80 tallet for eksempel! Da hadde de fleste BMWene rekkesekser, det var for det meste kun sedaner og det var ikke en allemanns bil! Og Derrick og Klein var forbilder for alle gutter på den tiden ,og kjørte rett bilmerke og var bein tøffe..
Gman Skrevet Mars 25, 2010 Skrevet Mars 25, 2010 Var ikke første utgaven av 3 serie Compact forhjulsdreven da? Ble vel fjernet året etter.
veglin Skrevet Mars 25, 2010 Skrevet Mars 25, 2010 bmw med framhjulstrekk er en skam,så sant det ikke drar minst like mye bak!
Lars89 Skrevet Mars 25, 2010 Skrevet Mars 25, 2010 BMW har aldri kommet med forhjulstrekk i en produksjonsbil. Et par konsepter/eksperimenter, men heldigvis ingen ferdig bil. Hvorfor kan de ikke bare kalle den Mini/Isetta?
316 Skrevet Mars 25, 2010 Skrevet Mars 25, 2010 Noen liker mora, andre liker dattera. Fortsatt BMW. nei, er nok bare du som er enig i den uttalelsen. Bmw eier vel Rolls royce enda, betyr det at det er bmw også? Står det BMW på Rolls Royce? Nei, meg bekjent gjør det ikke det. Står det BMW på min Mini? Ja, det gjør det.
Sjøbuse Skrevet Mars 25, 2010 Skrevet Mars 25, 2010 min opel står det GM på alle deler. men jeg sier ikke jeg har en chevrolet eller en GMC av den grunnen :S
Lars89 Skrevet Mars 25, 2010 Skrevet Mars 25, 2010 Og de med Skoda kan ikke si de kjører Audi selv om det står det på mange av delene
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå