Gå til innhold

Thaa Shagy-wagy ==DD || Update side.5 :)


 Share

Anbefalte innlegg

  • 2 months later...
  • 4 weeks later...

Kjeder bæsjen av meg på jobb, så tenkte å oppdatere litt, bare for å minne litt :) <3

savner den bilen som faen, fikk ikke hatt den så lenge, endte med at jeg sto som bil nr.1 på rød lys og i motsatt retning nr.1 bil sto Biltilsynet bil, så fikk innkallelse som det sto: "vi ber om at kjøretøyet vises nyvasket" så jeg ringte å sa jeg var på jobb gang og utsatte det gang etter gang, plutslig en mandag morgen kl.0810 sto to politimenn på døra å skulle hente skilta.. :(

--- JØØØVLI synd jeg ikke har noe bilde av hullet i innerskjermen bak, hadde jeg kidnappa noen kunne de LETT krabba ut der, så venta bare på demperfeste skulle skræke og dempern stå opp i ruta. PLuss at traversen bak var vEldig dårlig.,.. bilde..

MEEEEEEEN, d står en ny rat for tur hjemme i gården.. :) 2 faktisk, men har bare plan for den ene :D

66xkri0luy3adti071lj.jpg

otgdx151mgli9h9axyhz.jpg

uq9kgn6pwcef5vn738h3.jpg

9ropq7z7drh34nmqolex.jpg

0x80vv5tsl7gizylgviq.jpg

urxnfqi4nkcqie7anv7u.jpg

----Traversforing er akkurat ikke med til høyre i bilde her.. så , jess, fin den traversen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt politiet hadde nok kapasitet til å troppe opp på døra og nappe skiltene. For det ser jo ut til at de burde gjort det for mange år siden. Så ikke helt trygt ut det der...

Burde vel forøvrig fjernet alle Rat look bilgreiene fra veiene... grøss....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt politiet hadde nok kapasitet til å troppe opp på døra og nappe skiltene. For det ser jo ut til at de burde gjort det for mange år siden. Så ikke helt trygt ut det der...

Burde vel forøvrig fjernet alle Rat look bilgreiene fra veiene... grøss....

Så lenge ratlooken er kun kosmetisk er det jo helt greit for meg, men om det er på bærende konstruksjoner blir det litt verre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...