StaLe30 Skrevet Mars 25, 2010 Forfatter Skrevet Mars 25, 2010 haha kult dere har mye å si å liker den, ville hatt den enda lavere jeg da. men den ligger jo på bakken i hjulspora nesten.. :S får prøve å svare alle også mrmpower: Vet aldri hva som står for tur anders87: Thanks Eksos: Jupp , bør vel kanskje fylle på olje snart kanskje Er høydejusterbart med TUV papir på den også nå. ehrnst: Tror jeg er medlem der men ikke aktiv, takk for det bare morro det carlhaakon: Driver å leiter opp ett surfebrett, men skulle helst hatt tak i det "lille" , så lite som mulig, så si ifra folkens EirikL: Ja det er ekte hagleskutt ja, det er hullet i panseret også, men måtte brette ned "soppen" fordi purken stoppa meg å sa det ikke var behagelig for en eventuell person skal skulle blitt påkjørt å rulle over panseret Joakim H: 318, med trygdespak
Joakim H Skrevet Mars 25, 2010 Skrevet Mars 25, 2010 hehe:P jaja:P nå vet jeg hva penga går til om jg får igjen på skatten:P må få meg en lekebil jeg også
EirikL Skrevet Mars 25, 2010 Skrevet Mars 25, 2010 Får nesten lyst å låne hagla til en kompis når jeg kjøper meg lekebil
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå