StaLe30 Skrevet Mars 25, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 25, 2010 morro at det falt i smak daaa:P haeehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spankus Skrevet Mars 25, 2010 Share Skrevet Mars 25, 2010 Jævli rå!! Nytt bakgrunns bilde nå ja!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SofaKingFresh Skrevet Mars 26, 2010 Share Skrevet Mars 26, 2010 Du aner ikke hvor mye jeg ler når jeg ser trynet ditt i frontruta og du sitter og gliser, Ståle Haha. Digger den rat'en, og kommer alltid til å gjøre det. Etter at jeg så den første gangen, tenkte jeg å kjøpe meg en E28, og gjøre samme greia me'n. Får se hva som skjer nærmere høsten igjen! Den er så KOS den bilen din Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StaLe30 Skrevet Mars 26, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 26, 2010 hahahaa, nice daaa :XD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///ben Skrevet Mars 26, 2010 Share Skrevet Mars 26, 2010 Dæven ja, denna var bøs:) Hvor er bildene tatt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet Mars 26, 2010 Share Skrevet Mars 26, 2010 RÅTT Ståle Liker rat stuk! Er jo kul bil for noen få tusen kroner. Tenker på å lage min og om til rat til sommeren, men får ikke tak i noe tak bøyler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StaLe30 Skrevet Mars 26, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 26, 2010 hehe takk =) bare å lete det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flobben Skrevet Mars 26, 2010 Share Skrevet Mars 26, 2010 RÅTT Ståle Liker rat stuk! Er jo kul bil for noen få tusen kroner. Tenker på å lage min og om til rat til sommeren, men får ikke tak i noe tak bøyler. tror m3en hadde kledd den stilen Larsen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clerion Skrevet Mars 26, 2010 Share Skrevet Mars 26, 2010 Skutt på den med hagle? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet Mars 26, 2010 Share Skrevet Mars 26, 2010 RÅTT Ståle Liker rat stuk! Er jo kul bil for noen få tusen kroner. Tenker på å lage min og om til rat til sommeren, men får ikke tak i noe tak bøyler. tror m3en hadde kledd den stilen Larsen Haha, ja Men var nok 320en jeg hadde i tankene! hehehe Forretsen Ståle, LITT kult å ha bilen sin på forrsiden av GS-Bildeler katalogen for E30 da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Silver Skrevet Mars 26, 2010 Share Skrevet Mars 26, 2010 Fy faen så tøft Kan jo bare kjøpe meg felger jeg så er jo E30n min noe lignende hehehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet Mars 26, 2010 Share Skrevet Mars 26, 2010 Dæven ja, denna var bøs:) Hvor er bildene tatt? Så at noen av bildene er tatt på hovedveien mot Skotfoss Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Mars 26, 2010 Share Skrevet Mars 26, 2010 Hehhee..dette ble enda råere enn jeg trodde det skulle bli! NICEYYY!!! Hva slags coilovers har den a? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StaLe30 Skrevet Mars 26, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 26, 2010 skutt med hagle ja fk torekkkkkkkkkkk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StaLe30 Skrevet Mars 26, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 26, 2010 Dæven ja, denna var bøs:) Hvor er bildene tatt? HEHE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå