Gå til innhold

Hvem har finest "stuk" på bilen?


 Share

Anbefalte innlegg

  • 3 weeks later...
DSC_0016.jpg

http://i1232.photobucket.com/albums/ff3 ... C_0018.jpg

http://i1232.photobucket.com/albums/ff3 ... C_0021.jpg

http://i1232.photobucket.com/albums/ff3 ... C_0019.jpg

Skal litt lengre ned foran! Ellers fornøyd.

9" og 9,5" x16" ET14 og ET8, ingen valsing.. 205.40 rundt om

Er dette 100% subbefritt?

Som en liten advarsel, så felgkanten på min 9x16 et15 slik ut etter litt kjøring på bane. Hadde kjørt rudt på veien i et års tid uten antydning til subbing før det.

6fbf5cf8.jpg

Mulig at det ikke er et problem på pre-face hjulbuene, men jeg ville ha fjerna fjæren og sett at det gikk klar når du treffer bumpstop hvis jeg var deg. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke subbet en eneste gang enda nei, hverken foran eller bak..:) Men, har ikke drevet med noe særlig hard/aktiv kjøring kjøring heller da.. Er nok en liten tanke mere klaring på preface-buene ja..:) Men ja, skal få testet det når jeg kommer hjem nå, om jeg må putte på noen stoppere i tilfelle det kommer flere folk i bilen enn bare meg selv ;) Er vel bak hos deg dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke subbet en eneste gang enda nei, hverken foran eller bak..:) Men, har ikke drevet med noe særlig hard/aktiv kjøring kjøring heller da.. Er nok en liten tanke mere klaring på preface-buene ja..:) Men ja, skal få testet det når jeg kommer hjem nå, om jeg må putte på noen stoppere i tilfelle det kommer flere folk i bilen enn bare meg selv ;) Er vel bak hos deg dette?

Dette er bak ja. Borbet felgene med de gamle hjulbuene som kun hadde innbretta kant.

Før lakkering tok jeg ut fjæra og valsa nok til at demperene kan bunne uten at felgen tar borti hjulbuen. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er bak ja. Borbet felgene med de gamle hjulbuene som kun hadde innbretta kant.

Før lakkering tok jeg ut fjæra og valsa nok til at demperene kan bunne uten at felgen tar borti hjulbuen. ;)

Aah.. :) Jeg har egentlig som mål og ikke gjøre noe med profilen på buene mine, holde alle originale.. Så, er bare kanten som er brettet inn hos meg, ingen valsing.. Men ja, kunne nok vært lurt og sjekka hvor langt ned den kommer uten fjær, om jeg bunner demper, eller om d stopper på felg/dekk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er bak ja. Borbet felgene med de gamle hjulbuene som kun hadde innbretta kant.

Før lakkering tok jeg ut fjæra og valsa nok til at demperene kan bunne uten at felgen tar borti hjulbuen. ;)

Aah.. :) Jeg har egentlig som mål og ikke gjøre noe med profilen på buene mine, holde alle originale.. Så, er bare kanten som er brettet inn hos meg, ingen valsing.. Men ja, kunne nok vært lurt og sjekka hvor langt ned den kommer uten fjær, om jeg bunner demper, eller om d stopper på felg/dekk :)

Du greier å ta en del uten å ødelegge profilen.

Jeg dro ut hele skjermen litt både framme og bak. (bare 2-3mm bak og over 1cm forran)

IMG_8849.jpg

IMG_8886.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 years later...

Bumper opp denne tråden jeg!

 

Hadde vært moro og oppdatert med bilder av nye biler evt. biler fra tidligere i tråden med noe nye oppgraderinger.

Personlig har jeg ikke noe kult og vise frem helt ennå. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...