///MPower Skrevet Mai 7, 2011 Share Skrevet Mai 7, 2011 8.5 et13+5mm spacer og 10x19 et19+10mm spacer235/35 og 265/30 takker så mye. men nå er senterkoppene montert. det subber bare i høy hastighet i feks krapp sving og store humper. ellers er det meget kjørbart, eneste jeg må valse innerlippen i framskjermer. lite bilde av hvordan den er nå med senterkopper. Noen som vet hvor denne bilen er nå? Fikk skikkelig lyst på denne.... eg som "bygde" denne med den looken osv, solgte den i høst til en kar i bodø. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Mai 7, 2011 Share Skrevet Mai 7, 2011 solgte den i høst til en kar i bodø. Er det lenge siden? Jeg holdet på å kjøre av veien i går, da jeg så en touring som var uforskammet lik denne. Dog med andre felger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MPower Skrevet Mai 7, 2011 Share Skrevet Mai 7, 2011 solgte den i høst til en kar i bodø. Er det lenge siden? Jeg holdet på å kjøre av veien i går, da jeg så en touring som var uforskammet lik denne. Dog med andre felger. begynnelsen av september mener eg, solgte den samme dagen som eg kjøpte 540en , hadde vel kjørt av veien hadde felgene vært på hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Runar-CSi Skrevet Mai 8, 2011 Share Skrevet Mai 8, 2011 Utrolig kul bil, skulle hatt den der... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Moltu Skrevet Mai 11, 2011 Share Skrevet Mai 11, 2011 maks senk å nåkelonde kjøyrbar:) å etpar bilde ta gammle bilen rett før salg:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kny Skrevet Mai 11, 2011 Share Skrevet Mai 11, 2011 Wtf, facelift SEDAN lykter på en cab? Hmm, det tror jeg ikke jeg har sett før Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Mai 11, 2011 Share Skrevet Mai 11, 2011 Er en E36 det der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rel0ad Skrevet Mai 11, 2011 Share Skrevet Mai 11, 2011 Vist du tenker på den hvite cabben, så er det der e46 lykter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Mai 11, 2011 Share Skrevet Mai 11, 2011 Ja den hvite har E46 sedan faceliftlykter, men er jo en E36 for det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kny Skrevet Mai 11, 2011 Share Skrevet Mai 11, 2011 Ja, så det nå tenkte ikke over det da jeg så bildet. Det så bare så merkelig ut med E46 sedan lykter/front på en cab, hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325ixx Skrevet Mai 11, 2011 Share Skrevet Mai 11, 2011 valsing:Nei 8,5x18 et35 225/40-18 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Moltu Skrevet Mai 11, 2011 Share Skrevet Mai 11, 2011 Wtf, facelift SEDAN lykter på en cab? Hmm, det tror jeg ikke jeg har sett før he faktisk aldri tenkt over at d e sedan lykte før du sei d no mn greit å ha nåke ingen andre he vettu:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lienback Skrevet Mai 11, 2011 Share Skrevet Mai 11, 2011 maks senk å nåkelonde kjøyrbar:) Spesiell bil det der, men var tøff Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jakobm5 Skrevet Mai 26, 2011 Share Skrevet Mai 26, 2011 Dagens stuk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kragz Skrevet Mai 26, 2011 Share Skrevet Mai 26, 2011 Min med orginal m-tech understell, kansje et par senkeskåler etter hvert! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå