Gå til innhold

BMW-treff/vårmønstring i Haugesund 11. april


awt
 Share

Hvilken dato passer best/ønsker du mest?  

17 stemmer

  1. 1. Hvilken dato passer best/ønsker du mest?

    • Søndag 11. april
      11
    • Søndag 18. april
      5
    • Annen dag (skriv i forumet)
      1


Anbefalte innlegg

  • Svar 120
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ser ut som det var ett bra oppmøte ja, og så været da! Niiiice..

Heh, må ha vært stilig for de så satt på kaien, og se 60 +(?) Bmw'er cruise forbi ? :D

Pøs på med mer bilder, jeg må oppleve treffet via bilder :P Er offshore og hadde ikke sjangs til og være med :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må jo få takke AWT for strålende initiativ. :applause:

Og takk til de som har tatt bilder og lagt dem ut her.

Savner dog bilde av En Babe med mørkt krøllet hår, som kjørte en blå stasjonsvogn. Noen som har fått det med seg? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for et hyggelig treff. :)

Spesielt morsomt at et kom folk både nord og sørfra også.

Jeg beklager at cruisingen ble litt "mislykket", men det ble tatt helt på sparket, så hele ruten ble diktet opp der og da. Dessverre har det seg slik at Haugesund ikke er en by som har de beste veiene eller parkeringsmulighetene, så det ble litt rotete.

Det kunne nok også vært litt mer ting som skjedde på treffet, men ettersom det ikke er så veldig med treff her på kanten er det vanskelig å forutse hvor mange som kommer, og da også vanskelig å vite hva man skal arrangere.

Om det blir flere treff av samme type skal vi prøve å gjøre noe med disse tingene.

Det var også tilnærmet ingen råkjøring/tullekjøring (ihvertfall ikke fra BMW-er) og søppel på plassen (det lille som var på ryddet opp), noe som gjør at det blir enklere om vi ønsker å benytte oss av plassen igjen.

Utenom om det håper jeg folk koste seg. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HUSK!! Det er myyyye kontroller idag!!! så KJØR PENT!!! :)

Ja, etter en lang vinter med mye snø og lite muligheter for å kjøre fort ligger politiet langt bak budsjettet så siden dette er den første helgen med godvær dette året så er vel hele styrken innkalt til kontroller.

Ja, pass på(!) på vei hjem. Håper du leser dette, Arotishead, så du ikke må ! De kommer kjapt på...

Takk for advarselen! Men eg ble invitert hjem til Dan etterpå så eg ble der. Sitter på ferja nå :) Hvor sto blodiglene henne?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...