Gå til innhold

Hvilken dato passer best/ønsker du mest?  

17 stemmer

1. 1. Hvilken dato passer best/ønsker du mest?

• Søndag 11. april
      11
    • Søndag 18. april
      5
    • Annen dag (skriv i forumet)
      1

Anbefalte innlegg

• Svar 120
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Ser ut som det var ett bra oppmøte ja, og så været da! Niiiice..

Heh, må ha vært stilig for de så satt på kaien, og se 60 +(?) Bmw'er cruise forbi ? :D

Pøs på med mer bilder, jeg må oppleve treffet via bilder :P Er offshore og hadde ikke sjangs til og være med :(

Skrevet

Bra oppmøte i strålende vær, men treffet kunne vart litt lenger da det var mange fine og spennende biler tilstede :)

llpzay3dfofsqj6v56d6.jpg

xnpj7wxjqfrziqoaul5f.jpg

Skrevet

her kommer noen av de jeg tok!

syntes det var ett veldig fint treff med bra oppmøte og fint vær! Pluss jeg fikk meg min første tur med en m5:D:D

så alt i alt veldig fornøyd

o85n49x0ndsjaxim6m43.jpg

zzzpphzv3z5lmsmevw6d.jpg

sxditxtj8qu9tz2v3ew4.jpg

j6qf3kgt9xh2rrx2gbk2.jpg

zll8nx6a6l6in2cw7tzd.jpg

jgdvt3rlhnvli5oq3hec.jpg

05q5pl2zr1arz9mzrlh5.jpg

y9eh7lm09ghnf0irjffy.jpg

16wqogjbi8mz9a85y5ou.jpg

2gubknjlahr3dn406jyu.jpg

pxiw55za5buutj66vo1s.jpg

110gmul813kcgk3obg1w.jpg

9fkr8xzaud0i8l2ggqwf.jpg

96vakprttfb7fe3okpn9.jpg

2dhiniysqzjvt76nxckd.jpg

i1g1i1q9yl09tjcbil8l.jpg

590pit0ogwttale8l5pb.jpg

utw0wdqidb35gsgejclb.jpg

horbpr6juobs0jwq1eub.jpg

eo5zqg1t9sprfzh31hd8.jpg

g6pkt7933c7lmquz68qn.jpg

kho8bgxzb5jtros9u3ww.jpg

m5tohwt2yg3covlw7n42.jpg

je9j84hz1dmn5svv3lg1.jpg

0zkcs53cu2jkak8i593c.jpg

7560efbpxb1shuse3sib.jpg

6s2tt4c2pjglplq6o4iv.jpg

90ysthsde71790if7vid.jpg

1jt8xu7sskpwq9sc0rjr.jpg

f37pklrum3z2d81a7r5i.jpg

j9q0yvmnq1pdi7j3wrw1.jpg

j8otq6tr8zjiyqh56dql.jpg

j9ldnyf5hrkjt5xkpg1i.jpg

Skrevet

Må jo få takke AWT for strålende initiativ. :applause:

Og takk til de som har tatt bilder og lagt dem ut her.

Savner dog bilde av En Babe med mørkt krøllet hår, som kjørte en blå stasjonsvogn. Noen som har fått det med seg? :P

Skrevet

Tusen takk for et hyggelig treff. :)

Spesielt morsomt at et kom folk både nord og sørfra også.

Jeg beklager at cruisingen ble litt "mislykket", men det ble tatt helt på sparket, så hele ruten ble diktet opp der og da. Dessverre har det seg slik at Haugesund ikke er en by som har de beste veiene eller parkeringsmulighetene, så det ble litt rotete.

Det kunne nok også vært litt mer ting som skjedde på treffet, men ettersom det ikke er så veldig med treff her på kanten er det vanskelig å forutse hvor mange som kommer, og da også vanskelig å vite hva man skal arrangere.

Om det blir flere treff av samme type skal vi prøve å gjøre noe med disse tingene.

Det var også tilnærmet ingen råkjøring/tullekjøring (ihvertfall ikke fra BMW-er) og søppel på plassen (det lille som var på ryddet opp), noe som gjør at det blir enklere om vi ønsker å benytte oss av plassen igjen.

Utenom om det håper jeg folk koste seg. :)

Skrevet
HUSK!! Det er myyyye kontroller idag!!! så KJØR PENT!!! :)

Ja, etter en lang vinter med mye snø og lite muligheter for å kjøre fort ligger politiet langt bak budsjettet så siden dette er den første helgen med godvær dette året så er vel hele styrken innkalt til kontroller.

Ja, pass på(!) på vei hjem. Håper du leser dette, Arotishead, så du ikke må ! De kommer kjapt på...

Takk for advarselen! Men eg ble invitert hjem til Dan etterpå så eg ble der. Sitter på ferja nå :) Hvor sto blodiglene henne?

Skrevet

Var et supert treff ja! Mange hyggelige å bil interesserte mennesker å snakke med! Var også mye gromt å se på, selv synes jeg den hvite E39 var veldig strøken og fin senk! Kult at en E63 tok turen innom samt alpina bilene!

Skrevet

Synd jeg gikk glipp av dette... Men det er kjekt og se så mange fine bilder! Såg virkelig bra ut, syns gjerne at vi kan ta no sånn litt senere i sommer også :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...