Ron Jeremy Skrevet Mars 26, 2010 Skrevet Mars 26, 2010 Dette er ikke offisielt ennå, men har rimelig bra kilder der. Og nybygget på Rødmyr er klart til sommeren, dette lover bra for alle BMW eiere i Grenlands området.
S.Arnesen Skrevet Mars 26, 2010 Skrevet Mars 26, 2010 Det kan du ikke mene? Slutt på de gode prisene da jo
Z1 Skrevet Mars 26, 2010 Skrevet Mars 26, 2010 Det kan du ikke mene? Slutt på de gode prisene da jo GS er for dyrt men .......
fish Skrevet Mars 26, 2010 Skrevet Mars 26, 2010 Hmm.. Kan ikke si jeg er begeistret for å lese det. Er ganske prisbevisst, så jeg tråler begge web'ene etter "beste" pris. Så er det slik at Motortecknik/Schmiedmann blir GS, synes jeg det er litt leit med tanke på oss forbrukere som drar nytte av konkurranse på markedet. Etter det jeg forstår så er GS grossist og detaljhandel, dvs de leverer deler til verksteder og til oss sluttbrukere. Det betyr at spesielt på slitedeler må de holde en høyere pris for å kunne rabatere til verkstedene. Schmiedmann selger direkte til oss sluttbrukere og kan derfor holde en lavere pris, spesielt på slitedeler. Vi trenger konkurranse...
Ron Jeremy Skrevet Mars 26, 2010 Forfatter Skrevet Mars 26, 2010 Hmm.. Kan ikke si jeg er begeistret for å lese det. Er ganske prisbevisst, så jeg tråler begge web'ene etter "beste" pris. Så er det slik at Motortecknik/Schmiedmann blir GS, synes jeg det er litt leit med tanke på oss forbrukere som drar nytte av konkurranse på markedet.Etter det jeg forstår så er GS grossist og detaljhandel, dvs de leverer deler til verksteder og til oss sluttbrukere. Det betyr at spesielt på slitedeler må de holde en høyere pris for å kunne rabatere til verkstedene. Schmiedmann selger direkte til oss sluttbrukere og kan derfor holde en lavere pris, spesielt på slitedeler. Vi trenger konkurranse... Vel, driverne av nåværende MT, går over til GS. GS skulle etablere seg i området anyway, så de gikk over til "fienden" på en måte. Noe blir vel bedre, mens andre ting blir mindre bra antar jeg? Vi får vente og se.
kim@etnorgeikrig.com Skrevet Mars 26, 2010 Skrevet Mars 26, 2010 De er da ingen ting og klage over, koed er en meget sterk konkurent til gs.. Er mange år siden gs var billig.
S.Arnesen Skrevet Mars 26, 2010 Skrevet Mars 26, 2010 Så det blir GS og Schmiedmann i Skien? :P Nei, Gs inn, schmiedmann ut...
Lars89 Skrevet Mars 26, 2010 Skrevet Mars 26, 2010 De er da ingen ting og klage over, koed er en meget sterk konkurent til gs..Er mange år siden gs var billig. Men Koed er ingen fysisk butikk. Ikke alltid man har tid til å vente 4 dager til 4 uker på deler
///FredriK.S Skrevet Mars 26, 2010 Skrevet Mars 26, 2010 Så det blir GS og Schmiedmann i Skien? :P Nei, Gs inn, schmiedmann ut... Skulle ikke bare Schmiedmann flytte butikk til Rødmyr da?
kim@etnorgeikrig.com Skrevet Mars 26, 2010 Skrevet Mars 26, 2010 De er da ingen ting og klage over, koed er en meget sterk konkurent til gs..Er mange år siden gs var billig. Men Koed er ingen fysisk butikk. Ikke alltid man har tid til å vente 4 dager til 4 uker på deler De er vell derfor gs har blit så dyre, flote buttiker og store utstilinger.. Vil jeg ha butikk eller trenger delene innen ett par dager har jo vi i trøndelag Strandveien Auto som stort sett er biligere en gs og har to kjempe karer på delelagret.. Har foresten aldri hatt problemer med verken leverings tid eller service hos Koed.
Kimmen Skrevet Mars 26, 2010 Skrevet Mars 26, 2010 Syntes GS Bildeler er helt topp jeg! Rask og god service. Dette har jeg erfart både som privat kunde og gjennom jobben (Blakstad Auto på Kyrksæterøra). Er jo også veldig konkuransedyktig på pris?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå