Gå til innhold

Velkommen til vårmønstringen 2010, på Valle Hovin 25 april.


Glenno
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 283
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Får se om jeg gidder å dra en halvtime i feil retning for så å kjøre inn til byen igjen :P Jeg bor liksom midt imellom kjellstad og oslo (nesten, da..)

halvtime fra røyken til drammen er litt drøyt:P kanskje med 518 men:P hehe.. kom på kjellstad da, blir en del biler derifra:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan er det med mini? Er ei(merk ei) som vil være med egen bil. Altså en mini morris.

ifølge 316 her på forumet så er jo mini bmw så....

Er jo det... Mer eller mindre... Er ingen Mini-fan (hadde en Mini Morris for mange år siden men ingen sterke følelser for de bilene). Men når alle BMW blogger og mer eller mindre magasiner skriver om retro-Minien også, så syns jeg den kvalifiserer halvveis til å være et produkt av BMW og ingen andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan er det med mini? Er ei(merk ei) som vil være med egen bil. Altså en mini morris.

ifølge 316 her på forumet så er jo mini bmw så....

Er jo det... Mer eller mindre... Er ingen Mini-fan (hadde en Mini Morris for mange år siden men ingen sterke følelser for de bilene). Men når alle BMW blogger og mer eller mindre magasiner skriver om retro-Minien også, så syns jeg den kvalifiserer halvveis til å være et produkt av BMW og ingen andre.

Orker ikke den diskusjon med deg igjen. Godt det ihvertfall er to her på forumet som syns det da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mini (og Rolls Royce for den saks skyld) som er produsert av BMW er tillatt på BMWCCN sine treff.

Det var en Mini både ifjor og i forfjor på dette treffet. :D

Da er jo saken grei.

S.Arnesen: I win.

Nå var vel ikke diskusjonen om det var tillat på treffet eller ei, men oki...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...