Gå til innhold

Velkommen til vårmønstringen 2010, på Valle Hovin 25 april.


Glenno
 Share

Anbefalte innlegg

^ Tusen takk. Like greit at jeg ikke tok med bilen min, ville følt meg crap blant gromhetene ;)

Edit: Menneh, sladde skilt på CSL osv??

Jeg har ikke så store kunnskaper om bilderedigering så derfor har jeg ikke gjort det. Men om eieren av bil vil at jeg skal ta vekk bildet, så gjør jeg det.

Jeg tenkte bare jeg skulle legge ut bilder som jeg tok i dag hvis det var noen som ikke fikk komme i dag (og andre som var der) ville se åssen det var der.

Men hvis bilder uten sladd ikke er velkomne her, så lar jeg være å legge ut resten av bildene fra i dag.

Mvh

Edit: Dersom folk vil se flere bilder uten sladd på skiltene så er det bare å si fra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 283
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

^ Tusen takk. Like greit at jeg ikke tok med bilen min, ville følt meg crap blant gromhetene ;)

Edit: Menneh, sladde skilt på CSL osv??

Jeg har ikke så store kunnskaper om bilderedigering så derfor har jeg ikke gjort det. Men om eieren av bil vil at jeg skal ta vekk bildet, så gjør jeg det.

Jeg tenkte bare jeg skulle legge ut bilder som jeg tok i dag hvis det var noen som ikke fikk komme i dag (og andre som var der) ville se åssen det var der.

Men hvis bilder uten sladd ikke er velkomne her, så lar jeg være å legge ut resten av bildene fra i dag.

Mvh

Edit: Dersom folk vil se flere bilder uten sladd på skiltene så er det bare å si fra.

Det var ikke ment som kjeft/advarsel/fingerpeking osv., beklager hvis svaret mitt antydet det. Mener bare at sjansen blir større for stjeling hvis slike gromme biler flyter på nett med skiltene usladdet. Men i denne tråden har alle gitt F, så du kan vel gjøre det samme ;)

PS. Det letteste er vel å åpne bildet i programmet Paint (er på alle Windows PCer), og bruke "sprayboks" funksjonen og "spraye" skilt, også lagre bildet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt morsomt at det bildet av den drøyt styla X6'en er tatt mens den står foran en traktor :D

sammler store stygge traktorer på et sted se :P

^ Tusen takk. Like greit at jeg ikke tok med bilen min, ville følt meg crap blant gromhetene ;)

Edit: Menneh, sladde skilt på CSL osv??

Jeg har ikke så store kunnskaper om bilderedigering så derfor har jeg ikke gjort det. Men om eieren av bil vil at jeg skal ta vekk bildet, så gjør jeg det.

Jeg tenkte bare jeg skulle legge ut bilder som jeg tok i dag hvis det var noen som ikke fikk komme i dag (og andre som var der) ville se åssen det var der.

Men hvis bilder uten sladd ikke er velkomne her, så lar jeg være å legge ut resten av bildene fra i dag.

Mvh

Edit: Dersom folk vil se flere bilder uten sladd på skiltene så er det bare å si fra.

dette er jo et treff man er veldig klar over at de fleste går rundt og tar bilder. da må man nesten regne med at skiltet kommer med på bildene også. vil man ikke ha skiltet sitt på bilder så er det jo bare og ta det av når man kommer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

[quote name="noekult

Det var ikke ment som kjeft/advarsel/fingerpeking osv.' date=' beklager hvis svaret mitt antydet det. Mener bare at sjansen blir større for stjeling hvis slike gromme biler flyter på nett med skiltene usladdet. Men i denne tråden har alle gitt F, så du kan vel gjøre det samme ;)

PS. Det letteste er vel å åpne bildet i programmet Paint (er på alle Windows PCer), og bruke "sprayboks" funksjonen og "spraye" skilt, også lagre bildet.

Ikke noe skade skjedd her :) Vil jo ikke tråkke noen på tærne. Men ser poenget ditt også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var ikke ment som kjeft/advarsel/fingerpeking osv., beklager hvis svaret mitt antydet det. Mener bare at sjansen blir større for stjeling hvis slike gromme biler flyter på nett med skiltene usladdet. Men i denne tråden har alle gitt F, så du kan vel gjøre det samme ;)

PS. Det letteste er vel å åpne bildet i programmet Paint (er på alle Windows PCer), og bruke "sprayboks" funksjonen og "spraye" skilt, også lagre bildet.

Har ALLE gitt faan?

Ser den med komme til dekket bord for kjeltringer, samtidig er en på offentlig utstilling. Jeg har tenkt tanken du gjør men med årene blitt noe moderert iforhold til det. Muligheten er bytte skiltplater når en parker også da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen som tok bilder nede i 1-er kroken da?

Kan du si, jeg ble sendt ned i "diverse" sammen med 8-serier og alpinaer i en 1'er cab :P Den var litt ute av vannet der nede..

Syns det er rart så få bilder ble lagt ut av den gule M3 LE Individual ESS++ den skulle jeg gjerne hatt her hjemme på gårdsplassen!

Det var ikke ESS på den gule. Vortech fra en leverandør i USA. 567hk mins jeg det var.

Ufattelig rå bil og dristig fargevalg på en E92!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen som tok bilder nede i 1-er kroken da?

Kan du si, jeg ble sendt ned i "diverse" sammen med 8-serier og alpinaer i en 1'er cab :P Den var litt ute av vannet der nede..

Syns det er rart så få bilder ble lagt ut av den gule M3 LE Individual ESS++ den skulle jeg gjerne hatt her hjemme på gårdsplassen!

Det var ikke ESS på den gule. Vortech fra en leverandør i USA. 567hk mins jeg det var.

Ufattelig rå bil og dristig fargevalg på en E92!

må vel ærlig innrømme at jeg nok ikke hadde valgt den fargen hvis jeg skulle handlet m3. synes den blir litt for skrikende, men absolutt en veldig tøff bil. Mener også at den lå ute på finn for noen uker siden, da med foile.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...