316 Skrevet Mars 28, 2010 Share Skrevet Mars 28, 2010 Ich habe Ihnen den Artikel geschickt. Der Artikel sollte in Kürze bei Ihnen eintreffen. Bitte geben Sie eine Bewertung für mich ab, nachdem Sie den Artikel erhalten und geprüft haben. Nochmals vielen Dank. Hva betyr det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Mars 28, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 28, 2010 Tror jeg fant ut at det betyr ca: Jeg har sendt deg artikkelen. Gi tilbakemelding når du har fått den og testet den eller noe lignende? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Mars 28, 2010 Share Skrevet Mars 28, 2010 Jepp, du kan bruke translate.google.com du også? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Mars 28, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 28, 2010 Ja, jeg fant ut at jeg kunne det ja... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwhans Skrevet Mars 28, 2010 Share Skrevet Mars 28, 2010 Ich habe Ihnen den Artikel geschickt. Der Artikel sollte in Kürze bei Ihneneintreffen. Bitte geben Sie eine Bewertung für mich ab, nachdem Sie den Artikel erhalten und geprüft haben. Nochmals vielen Dank. Hva betyr det? Jeg har sendt deg artikkelen (delen,greia whatever) "Artikkelen" bør være hos deg innen kort tid. Gi meg vennligst en karakter når du har mottatt og prøvd "artikkelen" Og igjen, tusen takk. Sånn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwhans Skrevet Mars 28, 2010 Share Skrevet Mars 28, 2010 Og, nei, jeg brukte ikke translator! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Mars 28, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 28, 2010 Takk for hjelpa! Måtte opprette sak på ebay mot en tysker skjønner du, fint at han svarer på tysk og ikke engelsk da... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heimstad Skrevet Mars 28, 2010 Share Skrevet Mars 28, 2010 Hehe. Tyskere er ofte ikke så stødige i engelsk. Jeg maila litt med ett tysk firma angående noe deler jeg skulle kjøpe. Jeg skrev på engelsk til de, fikk svar tilbake på dårlig engelsk på ett par mailer, før de rett og slett ga opp og skrive engelsk, og svarte alle mailene mine på tysk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Mars 29, 2010 Share Skrevet Mars 29, 2010 Hadde nå tysk i to år på ungdomskolen men hvor den har blitt av er ikke godt å si! var litt mer gøy å kødde med jentene å tegne BMWer i skoleboka Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet Mars 29, 2010 Share Skrevet Mars 29, 2010 Utrolig nok skjønner jeg mer av tysk nå enn jeg gjorde de 1,5 årene jeg lærte det på ungdomsskolen. Og jeg forstår det helt uten å øve. Kan jo hende det har med å gjøre at jeg kun titter på ebay annonser, der søkeområdet er BMW, så "gjetteprosenten" får litt bedre odds Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bcRichard Skrevet Mars 29, 2010 Share Skrevet Mars 29, 2010 Hadde nå tysk i to år på ungdomskolen men hvor den har blitt av er ikke godt å si! var litt mer gøy å kødde med jentene å tegne BMWer i skoleboka haha! da er vi to Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå