foo Skrevet Mars 28, 2010 Skrevet Mars 28, 2010 Hei! Familiens overhode skal handle nye F10. Han har i dag en lys grå X3 med beige skinninteriør (sportsseter) og grå lister. Han vil ikke ha grå bil igjen! Det er han lei, og blir for kjedelig. Svart, mørk blå og hvit er nevnt. Men han er åpen for andre nyanser også. Når det kommer til interiøret tror jeg han vil ha noe annet enn det lyse beige X3 interiøret, men det skal helst fortsatt være lyst. Noen her med erfaringer fra nyere 5-serier og hvilke kombinasjoner som skiller seg ut som elegante og tiltalende? Finnes det andre og mere spennende alternativer om man velger m-pakke/individual? Om noen har linker til bilder så hadde det vært supert!
Tore_S Skrevet Mars 28, 2010 Skrevet Mars 28, 2010 det er bare en pakke til F10 enda som heter Comfort..... Har selv bestilt en F10, 525da.... med en del utstyr, jeg synes Beige, Brunt interiør passer bedre på en 7serie i og med at det virker litt mere eksklusivt..... Tror de har en del å gå på når det gjelder prisen, ble noen 10 000,- mindre en den prisen som kommer frem i konfiguratoren på bmw sine sider, og det gjør jo ingen ting, min blir produsert den første uka i mai, så jeg håper å ha den i begynelsen av juni.... dette er det jeg bestilte med : 525d Sedan Safirsort metallic Dakotaskinn Sort BMW Lettmetallfelg V-eke 236 17 Brake Energy Regeneration Sportsratt i skinn Runflat dekk Sport-Automat Alarm Bortfall av modellbetegnelse Soft-Close-Automatikk Varseltrekant og førstehjelpssett Aut. avblendbare innv. og utv. speil Automatisk avblendbart innv. speil Sigarettenner og askebeger Komfortseter foran Skipose Gjennomlastingssystem (Del av Comfort) Korsryggstøtte foran Oppvarmbare forseter Interiørlister i aluminium, Finslipt Klimaautomatikk med fire soner (Del av Comfort) Atmosfærebelysning Lyktespylersystem Park Distance Control (PDC) (Del av Comfort) Xenon (Del av Comfort) Kupevarmer Navigasjonssystem Professional Head-Up Display Mobiltel.med Bluetoothgrensesnitt HiFi System Professional Underholdningssystem for baksetet USB-audio grensesnitt Utvidet tilkoblingsmulighet for iPhone og mobiltel med MP3-funksjon Traffic Information BMW Night Vision med persongjenkjenning M Sportsfjæring Individual Solbeskyttende vinduer Individual antrasitt taktrekk
Oveif Skrevet Mars 28, 2010 Skrevet Mars 28, 2010 I denne tråden kan du se de forskjellige fargene og noen typer interiør.. http://f10.5post.com/forums/showthread.php?t=366814
foo Skrevet Mars 29, 2010 Forfatter Skrevet Mars 29, 2010 Nyttige linker/bilder der ja Ser ut som den lyse beige fargen er endel annerledes enn på X3. Er jeg veldig gammeldags om jeg mener den passer utmerket med litt treverk? Når det gjelder svart BMW med svarte skinnseter så er dette så klassisk man kan få det
[space] Skrevet Mars 29, 2010 Skrevet Mars 29, 2010 Uten tvil dette: http://f10.5post.com/forums/attachment. ... 1269739876 Venetia biege leather with anthracite, and Oyster black trim Svart bil selvfølgelig. (Få farger å velge i ennå?) Carbon Black er min prefererte svartfarge.
Saltkjelen Skrevet Mars 30, 2010 Skrevet Mars 30, 2010 Med tanke på hvor luksuriøs bil F10 har blitt syns jeg ikke at det er så unaturlig med varme og eksklusive fargekombinasjoner.. Min favoritt er hvit bil med brunt skinninteriør..
Tore_S Skrevet Mars 30, 2010 Skrevet Mars 30, 2010 F10 er jo fortsatt bare en 5serie, Men ja det har blitt en mye mere luksuriøs bil, Jeg synes fortsatt at de varme og eksklusivefargekombinasjonenen passer best i en 7serie..... Tror det blir en 7serie neste gang igjen.. men ny er den nesten 400 000,- dyrere en den 525'n jeg har bestilt, klart det er jo større motor men synes det begyner å bli ganske dyrt ja!!
Ellingsen B. Skrevet Mars 30, 2010 Skrevet Mars 30, 2010 Jeg ville valgt sort eller mørk grå med beige skinn på F10.
Ron Jeremy Skrevet Mars 30, 2010 Skrevet Mars 30, 2010 Har sett F10 live med følgende farge: Sophistogrå med Oyster skinn, lekkert. Grå er ikke grått, og Oyster var en blanding mellom Lemon og beige, med litt grått i seg. Ville nok valgt dyp blå eller en annen mørk farge til F10. Syns 5 serien er sofistikert og sober, og fortjener dertil hørende fargekombinasjoner. Hvit E6* er lekkert, men ville aldri valgt det på annet enn E9* evt på en 1 serie selv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå