Crayzygirl Skrevet Mars 29, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 29, 2010 takk:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjennern Skrevet Mars 29, 2010 Share Skrevet Mars 29, 2010 Så fin ut den. Noen planer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Crayzygirl Skrevet Mars 29, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 29, 2010 Vet ikke enda... Hva synes dere? Kom gjerne med tips Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flobben Skrevet Mars 29, 2010 Share Skrevet Mars 29, 2010 egentlig synes jeg den var kult slik den er. Man har selvfølgelig muligheten for å hive på den m-pakke, men det er mange som har gjort. Hadde jeg vært det så en liten toning av rutene rundt om, og muligens noen kantfelger så mener jeg at du er der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julianv Skrevet Mars 29, 2010 Share Skrevet Mars 29, 2010 Syns den fortjener litt senk, fine kantfelger, muligens m-pakke og gjerne en chip Grattis med flott bil. E39 er nydelige biler! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Crayzygirl Skrevet Mars 29, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 29, 2010 Takk:) Ja,det blir nok senking på den før sommeren kommer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå