joergenw Skrevet Mars 30, 2010 Skrevet Mars 30, 2010 hei! har akkurat vært å hentet meg en ny BMW 520 e39 99mod. har veldig lyst til å skifte frontlyktene ut med et angeleyes lykter, men lurer på hva jeg burde kjøpe? er ute etter "hvite" angeleyes, altså ikke slike som lyser skikkelig gult.... er helt ny når det kommer til bil, så vær så snill å ikke mobb min uvitenhet:) forresten, link gjerne dersom du vet om noen lykter, og ja!, er ute etter å komme billigst mulig ut av det....
JENSSEN Skrevet Mars 30, 2010 Skrevet Mars 30, 2010 billigste er jo biltema, da får du kjøpt deg sånne ringer.. men det skal vel se pent ut også, da vil jeg anbefale hella facelift lyktene. koed. no --> nye deler---> div utvendig utstyr--> så drar du nedover på siden, til du kommer te frontlykter, vil anbefale hella. lykter, orginalt på bmw
suiram_b4 Skrevet Mars 30, 2010 Skrevet Mars 30, 2010 Det finnes mye bra angel eyes, men vil anbefale og kjøpe hele lykten og ikke bare ringene. Dette kan fungere for en periode men holdbarheten er mye bedre når du kjøper hele lykten ny. Følg denne linken for et eksempel: http://www.bsbildeler.no/butikk/visvare ... g=&vgpath=
wabby Skrevet Mars 30, 2010 Skrevet Mars 30, 2010 Jeg ville kjøpt Hella sine og ikke fra BS som suiram hensviser til. BullShit bildeler har dårlig rykte for levering, og alt som hører til. Sett mange alternativer til hella, men der er ringene stygge. Man kan se pærene inni ringene etc. Igjen, hella er å anbefale
marius paulsen Skrevet Mars 30, 2010 Skrevet Mars 30, 2010 prisforskjellen er da ikke så stor da. er bare hella som duger. jeg har prøvd depo lykter på min e39 og det så ikke bra ut.kjøpte hella etterpå og er kjempe fornøyd. er mye bedre lys også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå