Alpejohn Skrevet Mai 31, 2014 Share Skrevet Mai 31, 2014 Lurer på og komme jeg også, var og så på kjeglekjøring idag, får se om jeg gidder og ta ferga over igjen.. Sent fra min Nexus 5 via Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mantis Skrevet Mai 31, 2014 Share Skrevet Mai 31, 2014 Nei er ikke noe Rieger tull Men er bruksbil med 314.000 km bak seg så er ikke akkurat utstillingslakk Er der forresten en bildetråd fra stigedalsturen? Kjekt å se andre biler uansett tilstand synes nå jeg og det viser mangfold når mange stiller ut. Ser ikke på det som utstilling med min bil heller, for det er jo ikke så mye å skryte av om man samenligner det med mye av det man kan se på treff, men alltid kjekt å stå på rekke med ekte bayere http://www.yr.no/sted/Norge/M%C3%B8re_og_Romsdal/%C3%85lesund/Vegsundet/time_for_time.html Ser jo ut som været blir bra også, så her er det bare å ta turen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dontzi Skrevet Juni 1, 2014 Share Skrevet Juni 1, 2014 Nei er ikke noe Rieger tull Men er bruksbil med 314.000 km bak seg så er ikke akkurat utstillingslakk Er der forresten en bildetråd fra stigedalsturen? Kommer løpet av uka skal bare få tatt noen bilder i morga også kan no hive inn et bilde da Jås og Skulebollen reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet Juni 1, 2014 Share Skrevet Juni 1, 2014 Våknet opp til flatt dekk idag Håper og få se litt bilder vertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mantis Skrevet Juni 1, 2014 Share Skrevet Juni 1, 2014 Noen bilder fra utstillinga i dag Ble ikke så mange bildene og de ble litt blasse i farge når jeg lastet de opp av en eller annen grunn men.Treffets mest spesielle kanskje? Mange mange fine biler jeg ikke fikk tatt bilde av. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet Juni 1, 2014 Share Skrevet Juni 1, 2014 Hvor mange biler var det ca.? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jås Skrevet Juni 1, 2014 Share Skrevet Juni 1, 2014 Rundt 120 idag og veldig høy standard på bilene! Sto ganske mange på gjesteparkeringa også,vet ikke helt hvorfor de ikke ville inn.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mantis Skrevet Juni 1, 2014 Share Skrevet Juni 1, 2014 Meget høy standard! Følte jeg kjørte hjem i det vraket av en bil, haha.Kanskje inntrykk av et lite treff ut i fra de bildene jeg tok, men med 50mm fast optikk ble det litt vanskelig å vise mangfoldet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haybimmsen Skrevet Juni 1, 2014 Share Skrevet Juni 1, 2014 Syntes det var.Mykje bra bilde e mantis! Å bilen din er ikke noe vrak, sjøl om det var høy standard på bilene, så var der noen som var sliiiiten.. Hehe Kjempe kjekt på treff i dag sjøl om min egen står i sju steina. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegardb17 Skrevet Juni 1, 2014 Share Skrevet Juni 1, 2014 Noen som har flere bilder fra trollstigen, vet jeg selv ble fotografert ett par ganger hadde vert kjekt å sett igjen bildene.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dontzi Skrevet Juni 1, 2014 Share Skrevet Juni 1, 2014 Rundt 120 idag og veldig høy standard på bilene! Sto ganske mange på gjesteparkeringa også,vet ikke helt hvorfor de ikke ville inn.. For de kostet å ha bilen der inne vist en ikkje var BMWCCN medlem, sjølv om dei ikkje sjekka. bare spurte. Eg skal gå gjennom mine bilder i morga. Også får eg heller sette sammen videoen litt seinere i uka. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asv Skrevet Juni 2, 2014 Share Skrevet Juni 2, 2014 Jeg har hatt uflaks på den tekniske fronten hele helga, og under utstillinga så bestemte kameraet mitt seg for å bare dø rimelig tidlig... Kombinert med datatap fra turen til Trollstigen, og autofokus som ikke var helt med på leken under autoslalom... Vel, det blir noe amputert fra min side denne gang. Satser på å ha bilder oppe i løpet av mandag og en film i løpet av uka. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dontzi Skrevet Juni 6, 2014 Share Skrevet Juni 6, 2014 Bilder fra Landstreffet <-- LinkDet er til facebook. Håper det går greit Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsegutt Skrevet Juni 10, 2014 Share Skrevet Juni 10, 2014 Takker for alle som møtte opp og gjor denne helgen drit bra! Møtte veldig mye hyggelige folk!Neste treff er Høsttreffet, men kanskje vi kan få til en kjøretur eller møtested før den tid? Forslag mottas moreogromsdal@bmwccn.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsegutt Skrevet September 26, 2014 Share Skrevet September 26, 2014 Bmwccn m&r høsttreff! http://bmwccn.no/ai1ec_event/cars-coffee-bmwccn-treff-i-fosnavag/?instance_id=803 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå