Gå til innhold

BMWCCN Møre og Romsdal

Share

Anbefalte innlegg

Ja dette blir gøy, nytt understell har komt på 6'ern og vårpuss har blitt gjennomført av hyggelige bekjente mens jeg nå har vært på havet. Jeg kommer igjen onsdag/torsdag så da er allt klart for meg:). Kommer og henter deg Brungot lørdag klokka 0900:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal se om jeg rekker 1.Mai treffet i år!

Var der ifjor og det var kjempemoro..

Skal isåfall ha med ordentlig filmkamera :)

Ikke bare dårlig slik som ifjor(har filmer fra alle bilene som deltok på autoslalåm om noen er interessert)

Ser ut til at jeg rekker dette :)

Gleder meg! :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Krysser d som krysses kan, samt ligger i kryss me dama for at d blir bra vær på lørdag!!!! 8) Ligger egentlig an til bra oppmøte ser d ut som, da FB-eventen har økt med 40stk siste 3-4dagene, og er oppe i over 340 mennesker :) Håper at minst 1/3 kjører BMW, samt at noen (mange) flere kommer som ikke har meldt sin ankost på nettet.:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Krysser d som krysses kan, samt ligger i kryss me dama for at d blir bra vær på lørdag!!!! 8) Ligger egentlig an til bra oppmøte ser d ut som, da FB-eventen har økt med 40stk siste 3-4dagene, og er oppe i over 340 mennesker :) Håper at minst 1/3 kjører BMW, samt at noen (mange) flere kommer som ikke har meldt sin ankost på nettet.:)

Jeg har ikke noe dame å krysse med, men det meste annet er krysset!

(Hakket før jeg begynner med kryssord...)

Eventen ser meget lovende ut!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...