winchester Skrevet April 26, 2010 Share Skrevet April 26, 2010 Skal prøve å ta turen over 1. mai, men skulle gjerne hatt min egen bil ferdig først, hehe.. Men det blir nok en stund til. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjekk82 Skrevet April 27, 2010 Share Skrevet April 27, 2010 Ja dette blir gøy, nytt understell har komt på 6'ern og vårpuss har blitt gjennomført av hyggelige bekjente mens jeg nå har vært på havet. Jeg kommer igjen onsdag/torsdag så da er allt klart for meg:). Kommer og henter deg Brungot lørdag klokka 0900:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brungot Skrevet April 27, 2010 Share Skrevet April 27, 2010 Flott skal stille med en pose smertestillande;) og min nye bmw kaffekopp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet April 27, 2010 Share Skrevet April 27, 2010 Høres ut som det er god service på Sunnmøre, både for den ene og den andre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Endre Hånde Skrevet April 27, 2010 Forfatter Share Skrevet April 27, 2010 Det nærmer seg nå ja!! Har forøvrig hentet nesten alle sponsorpremiene nå: Bilspectra/ Hellanor: GS, Handz on, Bavaria, Mekonomen: Mer kommer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Silver Skrevet April 27, 2010 Share Skrevet April 27, 2010 Dette ser bra ut Får bli med på treffet jeg også Ble hjemme litt lengre. Skal i begravelse på fredag.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet April 29, 2010 Share Skrevet April 29, 2010 Skal se om jeg rekker 1.Mai treffet i år!Var der ifjor og det var kjempemoro.. Skal isåfall ha med ordentlig filmkamera Ikke bare dårlig slik som ifjor(har filmer fra alle bilene som deltok på autoslalåm om noen er interessert) Ser ut til at jeg rekker dette Gleder meg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Diesel Skrevet April 29, 2010 Share Skrevet April 29, 2010 Værmeldinga for lørdag har bedra seg litt også! Gått fra kraftig regn over til regnbyger nå. Er foresten meldt klarvær fra kl 18 og utover, så vi får bare håpe godværet blir forskyvd ennå mer i riktig retning Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Endre Hånde Skrevet April 29, 2010 Forfatter Share Skrevet April 29, 2010 Så det jeg også. Så om vi har flaks, så går dette veien! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Diesel Skrevet April 29, 2010 Share Skrevet April 29, 2010 Vi håper og tror! Hadde vært fint med litt pilsvær utpå kvelden og da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet April 29, 2010 Share Skrevet April 29, 2010 Krysser d som krysses kan, samt ligger i kryss me dama for at d blir bra vær på lørdag!!!! Ligger egentlig an til bra oppmøte ser d ut som, da FB-eventen har økt med 40stk siste 3-4dagene, og er oppe i over 340 mennesker Håper at minst 1/3 kjører BMW, samt at noen (mange) flere kommer som ikke har meldt sin ankost på nettet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Endre Hånde Skrevet April 29, 2010 Forfatter Share Skrevet April 29, 2010 Vi håper og tror! Hadde vært fint med litt pilsvær utpå kvelden og da Helt klart! Ikke umulig at flere blir med en tur for noen pils når treffet er ferdig ser jeg for meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Endre Hånde Skrevet April 29, 2010 Forfatter Share Skrevet April 29, 2010 Krysser d som krysses kan, samt ligger i kryss me dama for at d blir bra vær på lørdag!!!! Ligger egentlig an til bra oppmøte ser d ut som, da FB-eventen har økt med 40stk siste 3-4dagene, og er oppe i over 340 mennesker Håper at minst 1/3 kjører BMW, samt at noen (mange) flere kommer som ikke har meldt sin ankost på nettet. Jeg har ikke noe dame å krysse med, men det meste annet er krysset! (Hakket før jeg begynner med kryssord...) Eventen ser meget lovende ut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin L Skrevet April 29, 2010 Share Skrevet April 29, 2010 når på dagen bør man være i molde? jeg kommer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet April 29, 2010 Share Skrevet April 29, 2010 når på dagen bør man være i molde? jeg kommer! Treffet starter jo 11, så da er d jo bare å sige på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå