NiklasJa Skrevet April 5, 2010 Share Skrevet April 5, 2010 Synd at du ikke skal kjøre på banen Yngve. Jeg prøver alltid å henge på deg etter best mulig evne. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m5_klaus Skrevet April 5, 2010 Forfatter Share Skrevet April 5, 2010 blir med niklas til våler jeg da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RobertN Skrevet April 6, 2010 Share Skrevet April 6, 2010 faens dårlig timing da, lønninga kommer antagelig ikke før 12. ;D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet April 6, 2010 Share Skrevet April 6, 2010 Synd at du ikke skal kjøre på banen Yngve. Jeg prøver alltid å henge på deg etter best mulig evne. "ingen bil, ingen kos" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet April 6, 2010 Share Skrevet April 6, 2010 Lurer på å ta turen på enten Rudskogen eller Våler, men har ikke helt bestemt meg for hvilket! Hmm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet April 6, 2010 Share Skrevet April 6, 2010 Er det avklart hva slags rute de skal bruke på Våler? sørsløyfa + nye delen (over kulen ved depoet), eller hele gamlebanen og nysløyfa? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet April 6, 2010 Share Skrevet April 6, 2010 ":1m92069f]Lurer på å ta turen på enten Rudskogen eller Våler, men har ikke helt bestemt meg for hvilket!Hmm Syns du skal joine oss på skogen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet April 7, 2010 Share Skrevet April 7, 2010 Program: Lørdag 10. april 2010 Kl. 07.30 Ankomst/innsjekking. Førerkort må framvises. Husk teknisk kontroll for frikjøring. Her sjekkes bremser, bremsevæske, dekk o.a. Sørg for at alt er i orden! Kl. 08.30 Obligatorisk førermøte. Dørene stenges kl. 08.30. Kl. 09.00 Frikjøring Vi er i dialog med Vålerbanen om når kjøringen skal avsluttes for dagen Kontigent: Kr. 800,- NOK for kjøring en hel dag. må man møte opp så tidlig på morgen hvis man skal kjøre? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet April 7, 2010 Share Skrevet April 7, 2010 Det vil jeg tro. Førermøtet MÅ du rekke. Spørs om de rekker teknisk på alle bilene før dette, så mulig du kan satse på at teknisk fortsetter etter dette møtet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå