Gå til innhold

BMW avslører sin nære fortid


-Roger-
 Share

Anbefalte innlegg

Mye av det var forferdelig!! Den endrer også mitt syn på når BMW begynte å skli ut. Tydelig at det i slutten av 80 årene hadde infiltrert seg oppkastdesignere i deres organisasjon. Katastrofe at designene man ser på mange av de nye BMW traktorene i dag var pønsket ut rett etter siste E30n forlot transportbåndet! Fy og FYY!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Savner bare to biler der jeg! E36 og E46 Compact :wink: Styggeste BMWene som finnes rett og slett

Nei der er jeg hvertfall veldig uenig. Greit nok e46 compact er ikke det peneste bmw har laget men e36 mener jeg er en veldig pen bil og synes den var et stort hopp inn i fremtiden fra e30...

Designmessig har den også lagt langt foran sine konkurrenter synes jeg.

I tillegg synes jeg faktisk den er litt "unik" fra bmw. Ingen andre bmw'er hadde samme linjene/utseende som e36.. En veldig viktig bil i bmw's historie :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Savner bare to biler der jeg! E36 og E46 Compact :wink: Styggeste BMWene som finnes rett og slett

Nei der er jeg hvertfall veldig uenig. Greit nok e46 compact er ikke det peneste bmw har laget men e36 mener jeg er en veldig pen bil og synes den var et stort hopp inn i fremtiden fra e30...

Designmessig har den også lagt langt foran sine konkurrenter synes jeg.

I tillegg synes jeg faktisk den er litt "unik" fra bmw. Ingen andre bmw'er hadde samme linjene/utseende som e36.. En veldig viktig bil i bmw's historie :)

Nei jeg tror du misforstår meg litt! Jeg mente E36 Compact og E46 Compact, jeg skrev kanskje litt utydelig. E36 er en fin bil synes jeg, særlig cupeen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...